در جلسه شورای هماهنگی آب و برق استان همدان با تقدیر از تلاش سید هادی حسینی بیدار، محمد مهدی شهیدی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی آب و برق استان همدان معرفی شد.
کد خبر: ۶۹۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ 26 December 2018
در جلسه شورای هماهنگی آب و برق استان همدان با تقدیر از تلاش سید هادی حسینی بیدار، محمد مهدی شهیدی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی آب و برق استان همدان معرفی شد.
 
به گزارش تابناک همدان؛ اعضای این شورا مدیران عامل شرکت‌های توزیع نیروی برق استان، آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی و آب منطقه‌ای، نیروگاه و انتقال هستند که محمد مهدی شهیدی در این مراسم گفت: برنامه‌ریزی لازم را برای هماهنگی و هم افزایی توان شرکت‌ها را بیش از گذشته در دستور کار داریم تا با هم افزایی توان خدمات بهتری را به شهروندان استان ارایه کنیم.

وی با یاد آوری افزایش مطالبات انباشته شده شرکت‌های عضو شورا اظهار کرد:: باید با هماهنگی با مدیران موارد خاص در استان حل شود و پیگیری مطالبات مردمی هم از مسایلی دیگری است که توسط نمایندگان مردم در مجلس اعلام شد است باید بررسی و پیگیری شود.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان از تشکیل کارگروه برق و انرژی و آب و آبفار در استان همدان خبر داد و گفت: این کارگروه‌ها در ارائه راهکار‌ها در گذر از پیک سال ۹۸ اثربخش خواهد بود همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ارتقاء صنعت آب و برق و ارتقای کیفیت خدمات و سطح رضایتمندی مردم انجام شود.
شهیدی با بیان اینکه آموزش، تحقیقات و فناوری سرلوحه کار‌ها است، افزود: باید تحت آموزش استفاده از فناوری نوین وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر تربیت نیروی انسانی آموزش یافته در حوزه صنعت آب و برق عنوان کرد: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در سفر‌های مقامات به استان نیز با تلاش و همکاری صنعت آب و برق انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با اشاره به استفاده از امکانات و ظرفیت‌های شرکت‌های تابعه در استان گفت: با هم‌افزایی بین شرکت‌ها می‌توان در راستای ارائه بهتر خدمات به مردم تلاش کرد.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی و ساماندهی صنعت آب و برق در شرایط بحرانی مانند بحران آب و قطع برق نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تدابیر لازم اندیشیده شود تا از بحران پیشگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار