رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: در تدوین تعرفه دفترچه عوارض باید بسته حمایتی سرمایه گذاری نیز لحاظ و حمایت از سرمایه‌گذار باید ویژه دیده شود و مسئولین مرتبط نیز در این زمینه باید در حین کار وارد شوند.
کد خبر: ۶۹۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 19 December 2018

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: در تدوین تعرفه دفترچه عوارض باید بسته حمایتی سرمایه گذاری نیز لحاظ شود.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی در کمیسیون اقتصاد سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان که با محوریت بررسی بسته حمایتی سرمایه گذاری در تعرفه دفترچه عوارض سال ۹۸ برگزار شد، افزود: حمایت از سرمایه‌گذار باید ویژه دیده شود و مسئولین مرتبط نیز در این زمینه باید در حین کار وارد شوند.

قراباغی تصریح کرد: سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان اقدامات خوبی در خصوص وظایف خود در امر سرمایه‌گذاری انجام داده است که قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: در سال نخست دور پنجم شورا در راستای حمایت از سرمایه گذار کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری اقدام به تهیه و تدوین بسته حمایتی سرمایه گذاری نمود که زحمات رئیس و اعضای این کمیسیون قابل تقدیر است و امسال نیز باید در تدوین تعرفه عوارض بستر‌های گسترده حمایتی سرمایه گذار لحاظ شود.

قراباغی با بیان اینکه مدیریت شهری چنانکه پای کار باشد بسیار از مشکلات را می‌تواند حل کرد، یادآورشد: هر کاری از دست ما نمایندگان مردم در پارلمان شهری برای جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی برآید برای توسعه و شکوفایی شهرمان کوتاهی نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید برای ظرفیت‌های موجود شهر همدان در راستای جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی و صنعت گردشگری برنامه‌های مناسبی را تدوین کرد.

قراباغی اضافه کرد: تعریف محور گردشگری در ظرفیت ایجاد شده پیاده راه‌های همدان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه نباید فرصت سوزی کرد، افزود: لازم است از فرصت و ظرفیت همدانی‌های شهر‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری و رونق گردشگری بهره گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا جهت تدوین بسته حمایتی سرمایه گذاری گفت: در تدوین بسته حمایتی سرمایه گذاری باید ابتدا تعریف مشخصی از سرمایه گذار داشته باشیم چرا که منظور از سرمایه گذاری این نیست که فقط شهرداری از آن منتفع شود، اگر سرمایه گذاری منجر به کار آفرینی در شهر گردد ما به هدف خود رسیده ایم.

وی افزود: سرمایه گذاری تنها ساخت و ساز نیست بلکه ایجاد امکانات و بستر برای رونق اقتصادی و گردشگری نیز سرمایه گذاری محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار