معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید در صنعت گردشگری سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده و به دنبال توسعه این صنعت است و کمتر استانی همچون همدان جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی را همزمان با هم دارد و این یک مزیت بسیار بزرگ برای این استان است که با توجه به موقعیت جغرافیایی می‌تواند سالانه میزبان گردشگران چشمگیری باشد.
کد خبر: ۶۹۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 18 December 2018

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید در صنعت گردشگری سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده و به دنبال توسعه این صنعت است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی استانداری، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از اماکن گردشگری همدان افزود: ویژگی‌های منحصر به فرد همدان در حوزه گردشگری باعث شده تا یکی از مهمترین محور‌های توسعه این استان صنعت گردشگری باشد.

وی ادامه داد: استان همدان جاذبه‌های گردشگری فراوانی از جمله تاریخی، طبیعی و فرهنگی دارد و ویژگی‌های گردشگری این استان منحصر به فرد است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: کمتر استانی همچون همدان جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی را همزمان با هم دارد و این یک مزیت بسیار بزرگ برای این همدان است که با توجه به موقعیت جغرافیایی می‌تواند سالانه میزبان گردشگران چشمگیری باشد.

امیری با بیان اینکه استاندار و مسئولان همدان به درستی روی توسعه صنعت گردشگری دست گذاشته اند ادامه داد: با طراحی برنامه‌های بسیار خوب در آینده شاهد توسعه گردشگری این استان هستیم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: این توسعه در حوزه گردشگری علاوه بر جذب گردشگران، اقتصاد این استان را نیز رونق می‌بخشد.

وی افزود: برگزاری همایش‌های بین المللی متعدد در سال جاری به میزبانی همدان می‌تواند یکی از راه‌های توسعه صنعت گردشگری استان باشد.

امیری ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های سخت افزاری و راه‌های ارتباطی و فرهنگی برای توسعه گردشگری در استان همدان ضروری است.

وی در بازدید از پیاده راه اکباتان خطاب به کسبه این پیاده راه گفت: شاید در کوتاه مدت این پیاده راه کسب و کار را کاهش دهد، اما در سال‌های آینده با حضور گردشگران در این مکان بازار کار رونق می‌گیرد.

امیری در این بازدید به همراه استاندار، معاون عمرانی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و شهردار همدان از پیاده راه‌های اکباتان، بوعلی، ارم و همچنین موزه و تپه باستانی هگمتانه بازدید کرد.

استان همدان حدود یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی، فرهنگی و توریستی دارد.

معاون رییس جمهوری در سفر یک روزه خود به همدان در بزرگداشت شهید آیت الله مفتح در شهرستان تویسرکان حضور یافت. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار