مرحله جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از انتخاب غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی از امروز آغاز خواهد شد و ۳۵ آزادکار در خانه کشتی حضور خواهند داشت تا بعد از هفت سال همکاری با رسول خادم، از این پس زیر نظر غلام محمدی فعالیت کنند.
کد خبر: ۶۹۲۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ 18 December 2018
با آغاز جدیدترین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد، نایب قهرمان المپیک به عنوان مربی در این اردو حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش فارس،غلام محمدی که با دعوت نفراتی، چون مهدی تقوی، رضا یزدانی و محمدحسین محمدیان سورپرایز‌های عجیبی داشت و تعجب خیلی از اهالی کشتی را فراهم کرد، دستیاران خود را هم معرفی کرده و در این بین نام صادق گودرزی نایب قهرمان ملایری المپیک ۲۰۱۲ لندن هم به چشم می‌خورد تا عضو سابق تیم ملی آزاد و نایب قهرمان جهان از این پس در کادرفنی تیم ملی کشتی بزرگسالان حضور داشته باشد.

ابراهیم مهربان، محمد طلایی و عباس حاج‌کناری دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد هستند.

این مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی از امروز در خانه کشتی عبدالله موحد تهران آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

صادق گودرزی که پیشتر در تیم‌های ملی پایه سابقه فعالیت داشت حالا به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان می‌پیوندد تا دوران جدیدی در زندگی ورزشی خود تجربه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار