فرماندار رزن از کاهش ۴۰ درصدی سرقت احشام در شهرستان رزن خبر داد و اضافه کرد: سرقت منزل نیز در مقایسه با سال گذشته با کاهش ۲۶ درصدی همراه بوده است
کد خبر: ۶۹۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰ 16 December 2018
سید رضا سلامتی گفت: وقوع سرقت منزل در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۲۶ درصدی همراه بوده است.

به گزارش مهر، سلامتی در جلسه پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان رزن گفت: مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت آگاه سازی مردم درخصوص نگهداری درست از مال واموال خود آنهاست.

وی با اشاره به ضریب نفوذ بالای شبکه‌های اجتماعی افزود: باید از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و نیز سمن‌های فعال در این زمینه برای آموزش و آگاه سازی مردم در مقابله و پیشگیری از برخی بزه و آسیب‌های اجتماعی همچون سرقت استفاده شود.

فرماندار رزن تلاش نیروی انتظامی را یکی از عوامل موثر در کاهش سرقت‌ها عنوان کرد و افزود: همکاری دستگاه‌ها به ویژه مردم با نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع سرقت بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه باید فرهنگ سازی و آموزش به مردم برای پیشگیری از وقوع سرقت در اولویت قرار گیرد، اظهارداشت: شهرستان رزن با توجه به سبقه فرهنگی در استان کمترین میزان آمار سرقت را دارا است.

سلامتی از کاهش ۴۰ درصدی سرقت احشام در شهرستان رزن خبر داد و اضافه کرد: سرقت منزل نیز در مقایسه با سال گذشته با کاهش ۲۶ درصدی همراه بوده است

وی خاطرنشان کرد: یک مورد سرقت احشام در شهرستان رزن به وقوع پیوست که با تلاش‌های پرسنل انتظامی رزن در کمتر از ۴۸ ساعت سارقین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی فعالیت شبگرد‌ها در روستا با همکاری دهیاران و نیروی انتظامی را یکی از عوامل موثر در کاهش سرقت‌ها برشمرد و افزود: همکاری دستگاه‌ها به ویژه مردم با نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع سرقت بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار رزن یاداور شد: اصناف نیز باید با صدور اطلاعیه نسبت به تعطیلی به موقع طلا فروشی‌ها اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار