نماینده مردم همدان در مجلس افزود: اتصال اتوبان ملایر به اتوبان تهران _. همدان دارای ردیف ملی است و باید در دستور برنامه‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 16 December 2018
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: راه آهن همدان _. ملایر از پروژه‌های مهمی است که نقش حیاتی در اتصال محور‌های جاده‌ای دارد و می‌تواند در توسعه همدان نقش بی‌بدیلی را ایفا کند.

 به گزارش تسنیم، حاجی بابایی در جمع مردم قهاوند به نقش جاده مرادبلاغی به عنوان یک محور ارتباطی استراتژیک در توسعه استان اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های محوری است که چندین سال است که پیگیری آن ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در هماهنگی با وزیر راه وشهرسازی خوشبختانه موانع اجرایی آن مرتفع شده است و سه کیلومتر از این پروژه عملیاتی شده است، افزود: مبلغ ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده این پروژه بوده است که عملیات اجرایی آن شروع شده است.

حاجی بابایی گفت: از سوی دیگر قهاوند از طریق قزل‌آباد به اتوبان تهران متصل می‌شود که این اتوبان موجب تسهیل تردد اهالی شهر‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان به تهران خواهد شد و حدود یک الی یک ساعت و نیم مسیر را نزدیک‌تر می‌کند.

نماینده مردم همدان لزوم تسریع در اتصال جاده قهاوند به اتوبان تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: به موازات پروژه فوق باید به عملیات اجرایی قهاوند تا احمدآباد عملیات اجرایی سرعت بیشتری داده شود، چراکه مجوز این قسمت از مشاور وزیر دریافت شده است.

حاجی بابایی به تکمیل راه آهن همدان _تهران و نیز برقی و سریع السیر کردن آن نیز اشاره کرد و گفت: در خصوص ایستگاه راه آهن همدان و ایستگاه راه آهن شهرستان فامنین نیز پیگیری‌های جدی باید صورت گیرد.

وی گفت: راه آهن همدان _. ملایر نیز از پروژه‌های مهمی است، که نقش حیاتی در اتصال محور‌های جاده‌ای دارد و چند شهرستان در این پروژه ذینفع هستند و می‌تواند، در توسعه همدان نقش بی‌بدیلی را ایفا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته عملیات اجرایی تعریض راه دسترسی روستای کیشین به عنوان یکی از چهار محور گردشگری همدان آغاز شد.

وی افزود: مشکلات فنی وپیچ‌های غیر استاندارد در این محور باعث ایجاد تصادفات شدید شده بود که با مطالعات فنی و کارشناسانه اصلاح مشکلات جاده‌ای در مسیر گردشگری کیشین و ابرو آغاز شده است و پیگیری تا حصول نتیجه برای آرامش خاطر اهالی و بهبود تردد‌های گردشگری ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار