رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه ما منکر این نیستیم مشکلات در ورزش وجود ندارد چراکه ورزش با اقشار مختلف جامعه و رده‌های سنی مختلف در ارتباط است، اظهار کرد: برابر وظیفه سازمانی و آنچه در قوانین وجود دارد از هیچ اقدام و خدمتی برای ورزش و هیات‌های شهرستان کوتاهی نکرده‌ام و این مهم را می‌توان از خانواده ورزش جویا شد.
کد خبر: ۶۹۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹ 16 December 2018
مهرداد سعدی‌نژاد با تاکید بر اینکه برخلاف ادعای برخی بدمینتون نهاوند در شرف تعطیلی نیست، گفت: امروز حضور سه بازیکن نهاوندی در اردو‌های استان و مسابقات کشوری بر این موضوع صحه می‌گذارد، چراکه کسب هر عنوان و جایگاهی نیازمند تمرین قبلی است.

به گزارش فارس، سعدی‌نژاد با اشاره به اینکه در گذشته به هر علتی شاید مشکلاتی در بحث اعزام، اسکان یا دیگر مسائل مربوط به ورزش وجود داشته است، تصریح کرد: از بدو ورود به اداره ورزش و جوانان شهرستان ابتدا به دنبال جان بخشیدن به هیات‌هایی بودیم که فعالیت کمتری داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه اعتقاد به سنت در ورزش ندارم چراکه ورزش یک علم است، خاطرنشان کرد: برای بدمینتون بیشترین وقت را گذاشته‌ام، همچنان که مربی بانوان این رشته بر انجام اقداماتی همچون اسکان، اعزام، تغذیه و همچنین خط‌کشی سالن بدمینتون که آرزو و مطالبه چندین ساله ورزشکاران بوده صحه می‌گذارد.

وی با بیان اینکه ورزش نهاوند در دوران پویایی به سر می‌برد، عنوان کرد: ما در پنج هیات ورزشی دارای نماینده در مسابقات کشوری هستیم و اگر قرار باشد از چنین پتانسیلی به خاطر مسائل حاشیه‌ای استفاده نکنیم یقین بدانیم که ضرر خواهیم کرد.

سعدی‌نژاد با اشاره به درخواست خانواده بدمینتون برای برگزاری کلاس فوق‌العاده بیان کرد: برخلاف اینکه محدودیت‌هایی وجود دارد، اما برای اعتلای جایگاه ورزش و هیات بدمینتون این مهم هم انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برخلاف ادعای برخی بدمینتون نهاوند در شرف تعطیلی نیست، گفت: امروز حضور سه بازیکن نهاوندی در اردو‌های استان و مسابقات کشوری بر این موضوع صحه می‌گذارد، چراکه کسب هر عنوان و جایگاهی نیازمند تمرین قبلی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در حوزه آقایان متأسفانه هیات بدمینتون دارای مشکلاتی بود که به خود هیات بازمی‌گشت، افزود: بدمینتون ظرف چند سال اخیر در نهاوند پویا و بانشاط بوده و دارای پتانسیلی ایده‌آل برای پیشرفت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار