معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه امسال طرح «تعالی» در مدارس متوسطه همدان اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح در سال ۹۳ با ۱۴۵ آموزشگاه کار خود را آغاز کرد و امسال ۳۱۰ آموزشگاه مجری این طرح هستند.
کد خبر: ۶۹۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ 16 December 2018
عباس احمدی‌مقیم از اجرای طرح تعالی در مدارس متوسطه همدان خبر داد و گفت: امسال ۳۱۰ آموزشگاه مجری این طرح هستند.

به گزارش فارس، احمدی‌مقیم با بیان اینکه در راستای اجرای زیرنظام‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی، تمام مدارس متوسطه دوره اول، دوم و فنی وحرفه‌ای و کاردانش استان مجری این طرح خواهند بود، افزود: رویکرد‌ها در آموزش و پرورش از مبانی نظری سند تحول بنیادین، برنامه درسی ملی و مبانی علمی سرچشمه می‌گیرد و لازم است بر اساس شرایط فرهنگی، امکانات و فرصت‌های موجود مدارس بومی‌سازی شوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان یادآور شد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مسوولین دبیرخانه‌های منطقه‌ای برنامه تعالی مدیریت مدرسه با نحوه برنامه‌نویسی بر اساس برنامه درسی ملی و سند تحول بنیادین، نحوه طرح درس‌نویسی با رویکرد برنامه درسی است.

وی با بیان اینکه پس از انجام فرایند ارزیابی کشوری در سال تحصیلی ۹۵-۹۴، دبیرستان دوره اول متوسطه ریحانه النبی (س) ناحیه ۲ جزء ۶ مدرسه برتر کشور شد، گفت: این مدرسه مفتخر به دریافت گواهینامه اهتمام شد.

احمدی‌مقیم خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته و قبل از آن به ترتیب هنرستان شهید سادلجی کبودرآهنگ و دبیرستان دوره اول متوسطه ابونصر فارابی ملایر جزء ۱۰ مدرسه برتر کشور و مفتخر به دریافت گواهینامه اهتمام شدند.

وی افزود: در برنامه تعالی مدیریت مدرسه تلاش می‌شود تا هویت متعالی در دانش‌آموزان شکل گیرد و در طول آموزش‌های علمی به مهارت‌های شغلی، انسانی و فردی نیز مسلط شوند تا شاهد حضور این آینده سازان به صورت تمام‌عیار در جامعه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار