فرمانده انتظامی استان با انتقاد از اصناف و عدم نظارت بر قیمت اجناس نیز گفت: متأسفانه در این بخش نظارتی وجود ندارد و اگر رضایتمندی مردم را می‌خواهیم باید به معیشت آن‌ها توجه داشته و نسبت به قیمت اجناس و کالا‌های اساسی بی‌تفاوت برخورد نکنیم.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 15 December 2018
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح گفت: برای مقابله با بروز مسئله بدپوششی در اسدآباد، طرح اجتماعی باید اجرا شده و دراین راستا «گشت امنیت اخلاقی» تا هفته آینده در این شهرستان مستقر خواهد شد.

به گزارش نافع، کامرانی‌صالح از اختصاص یک دستگاه خودروی پلیس با عنوان «گشت امنیت اخلاقی» تا هفته آینده به این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پلیس در همه زمینه‌ها پیشگام بوده و در امر به معروف و نهی از منکر همین‌گونه است.

وی با بیان اینکه باید طرح‌های حجمی در شهرستان اسدآباد برای مقابله با بدپوششی صورت بگیرد، افزود: نباید همه موضوعات توسط دستگاه قضایی و انتظامی حل شود

فرمانده انتظامی استان با تأکید بر این که دانشگاه‌ها در زمینه پوشش دستورالعمل‌هایی دارند که باید با اجرای آن سهم خود در امر به معروف را انجام دهند، افزود: از سوی دانشگاه‌ها اتفاقاتی در خصوص بدحجابی و عدم اجرای امر به معروف صورت می‌گیرد، باید مسئولان بازخواست شوند و از آنان مطالبه شود.

وی تصریح کرد: افسوس که مدیران دولتی در این جسله حضور ندارند، زیرا این مدیران باید آگاه باشند که اگر وظیفه‌شان را در ادارات به خوبی انجام دهند، مشکلی در احیاء امر به معروف نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز در بخشی از ادارات ما کم‌کاری صورت می‌گیرد، اضافه کرد: باید در احیاء امر به معروف و نهی از منکر تغییر تاکتیکی دهیم و به جای یک ساعت سخنرانی بی‌نتیجه در مدارس، ادارات و... دو کلیپ اثرگذار پخش کرده و یا کار‌های خلاقانه دیگر انجام دهیم و خروجی را رصد کنیم.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه فعالیت اثرگذار ما در شبکه‌های اجتماعی کم‌رنگ است و باید آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت گیرد، اذعان داشت: نباید از شهرستان اسدآباد که مهد حجاب و حیا است غافل شد تا بدحجابی در آن توسعه نیابد و عادی نشود.

وی افزود: امر به معروف باید همه جانبه باشد و اگر در انجام این فریضه الهی دو تا بد و بیراه هم بشنویم، ایرادی ندارد و باید بدانیم بزرگ‌ترین وظیفه شرعی را انجام داده‌ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار