معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اینکه از ۱۱۶ نقطه دارای تصادف شناسایی شده در جاده‌های استان ۷۰ نقطه پرحادثه شناسایی شده است، گفت: علاوه بر اجرای طرح نصب تابلو در نقاط پرحادثه در پنج نقطه استان شامل تقاطع سرخ‌آباد، تقاطع کفراش- شعبان، تقاطع بادخوره و پل شاه زید احداث زیرگذر در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 15 December 2018
حمید پرورشی‌خرم از خرید ۱۲ هزار تن نمک برای نمک‌پاشی راه‌های استان در زمان بارش برف در طرح راهداری زمستانی خبر داد.

 به گزارش نافع، پرورشی‌خرم با بیان اینکه طول راه‌های استان همدان ۵ هزار و ۱۱۴ کیلومتر است، اظهار کرد: استان همدان دارای ۸۵ آزادراه، ۵۹۸ بزرگراه و دارای ۳۱۸ راه اصلی و ۷۵۱ راه فرعی است.

وی با بیان اینکه ۳.۵ درصد از بزرگراه‌های کشور در استان همدان است، افزود: در هشت ماهه سال جاری ۲۰ هزار و ۹۹۰ تابلو در جاده‌های استان تعویض، نصب و تعمیر شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون اداره راهداری توانسته خط کشی یک‌هزار کیلومتر جاده‌های استان و ایمن سازی ۶۶۶ کیلومتر از راه‌ها را انجام دهد.

پرورشی‌خرم خاطرنشان کرد: اصلاح تقاطع و پیچ در دشته قهاوند، باباحصاری، کوریجان- گرمک و صادق‌آباد نیز توسط اداره راهداری در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه راهدارخانه‌ها در طرح زمستانی از ۱۵ آبان‌ماه رسماً آغاز به کار کرده‌اند، تصریح کرد: از ۳۴ راهدارخانه ۲۵ راهدارخانه ثابت و ۹ راهداخانه اجاره‌ای در راه‌های استان مستقر هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اضافه کرد: راهدارخانه زمستانی ۵۱۶ نفر نیروی انسانی شامل راننده، کارگران و نیرو‌های پشتیبانی هستند که با ۲۸۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین کار برفروبی را در راه‌ها انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۲ هزار تن نمک و ۶۰ هزار تن شن و ماسه برای راه‌های استان خریداری شده است، بیان کرد: برای برفروبی در گردنه‌های استان مشکل اطلاع‌رسانی در محدودیت ترافیک در این مناطق است که باید علاوه بر اطلاع‌رسانی، در زمان بارش رانندگان حتما تجهیزات ایمنی برای عبور از گردنه‌ها را به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار