نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشبختانه طی سه سال ۵۰ پروژه در روستا‌ها تعریف شده است، خاطرنشان کرد: باید کار‌ها و پروژه‌ها با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴ 15 December 2018
حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه به دنبال آن هستیم نهاوند به عنوان پایلوت اکوکمپ کشور معرفی شود گفت: تقاضا دارم تا پروژه‌های جدید تعریف نکنیم و به پروژه‌های نیمه‌تمام رسیدگی کنیم.

به گزارش نافع، بهرام‌نیا در شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه بنده به عنوان عضو ناظر در شورای برنامه‌ریزی استان انتخاب شده‌ام، اظهار کرد: امید است بتوانیم در همه حال خدمت‌رسان مردم باشیم.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی کشور به میزان ۸۵ درصد به صورت متمرکز در وزارتخانه‌ها و ۱۵ درصد به عهده استان‌هاست، افزود: بر همین اساس باید برای پیشرفت استان و جذب بودجه به وزارتخانه‌ها رفت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۷۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که ۵ هزار پروژه ملی و ۶۵ هزار پروژه استانی است، گفت: طبق برآورد‌ها حدود ۲۰ سال طول می‌کشد تا این پروژه‌ها تکمیل شود.

وی با بیان اینکه در زمان خدمتم چهار پروژه ملی را برای نهاوند به تصویب رساندم تا از اعتبارات ملی استفاده کنند، یادآور شد: در نطق اضطراری که در مجلس داشتم به آقای نوبخت اعلام کردم باید دستگاه‌های نظارتی و پایش‌گر کمک کنند تا پروژه‌ها را تمام کنیم چراکه پروژه را در روزنامه‌ها آگهی می‌کنند و به واسطه اوراق بودن انگیزه برای شرکت کاهش می‌یابد و مشکلات دیگری نیز در این بخش وجود دارد.

بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه ۷۶ کیلومتر راه در نهاوند داریم که در مناقصه هم بر روی زمین مانده است، گفت: باید به این موضوع توجه شود.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا نهاوند به عنوان پایلوت اکوکمپ کشور معرفی شود، عنوان کرد: تقاضا دارم تا پروژه‌های جدید تعریف نکنیم و به پروژه‌های نیمه تمام رسیدگی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار