مهدی حبیبی با بیان اینکه جشنواره ملی تئاتر مهر یکی از بهترین جشنواره‌های تئاتر کشور است که همه ساله با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کاشان برگزار می‌شود گذشته از سطح فنی از نظر شرایط میزبانی و برگزاری هم جزو جشنواره‌های موفق کشور است.
کد خبر: ۶۹۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 14 December 2018
در چهاردهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان، گروه «سپید و سیاه» به سرپرستی مهدی حبیبی خوش درخشید.

به گزارش فارس؛ چهاردهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مهر در حالی به میزبانی شهر کاشان برگزار شد که گروه سپید وسیاه به سرپرستی مهدی حبیبی، هنرمند خوش نام ملایری در این جشنواره خوش درخشیدند و در مراسم اختتامیه آن که با حضور هنرمندان و مسوولان در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد، موفق به کسب جوایز متعددی شدند.

وی گفت: در این دوره از این جشنواره ۱۱ نمایش در بخش تئاتر خیابانی از کشور حضور داشتند که گروه ما نیز با نمایش «سنگ، کاغذ، قیچی» به نویسندگی و کارگردانی بنده و به نمایندگی از شهر تهران شرکت داشت و به لطف خداوند در روز پایانی هم توانست پنج مقام و جایزه این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

حبیبی که هفتمین دوره حضور خود در این جشنواره را تجربه می‌کند، ادامه داد: این جوایز شامل تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن توسط نرگس خاک کار، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بهترین بازیگری مرد توسط مصطفی کولیوند، لوح تقدیر نویسندگی و ایده دوم، لوح تقدیر کارگردانی دوم و لوح تقدیر طراحی فضا و صحنه توسط بنده است.

وی ضمن تشکر از زحمات عوامل گروه خود افزود: در این نمایش نرگس خاک کار، مصطفی کولیوندی و مجید آریان به ایفای نقش پرداخته‌اند و پخش موسیقی بر عهده آرمان اکبری و طراحی صحنه و لباس نیز بر عهده خودم بود.

سرپرست گروه سپید و سیاه ملایر گفت: نمایش «سنگ، کاغذ، قیچی» داستان خانواده‌ای ست که با خریدن یک دستگاه تلویزیون ال سی دی، اتفاقات جدیدی در زندگی‌شان رخ می‌دهد و به نوعی شرایط این خانواده به چالش‌های زیبایی روبرو می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار