مدیراجرایی نمایشگاه افزود: تاکنون استقبال خوبی از نمایشگاه شده و آثار زیادی به فروش رسیده و باعث ایجاد انگیزه در بین این هنرمندان شده است.
کد خبر: ۶۹۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 14 December 2018
نمایشگاه نقاشی ۲۰ در ۲۰ در نگارخانه استاد زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی شهر همدان برپاست.

به گزارش ایسنا، مدیر اجرایی نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه از اساتید و دانشجویان تمامی دانشگاه‌های همدان کمک گرفته شده و ۲۰۰ اثر از ۵۵ هنرمند با موضوه آزاد در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

آزاده مرادی اظهارکرد: هدف ما ترویج فرهنگ خرید و فروش آثار هنری و گالری گردی است که در همدان بسیار کم اتفاق می‌افتد.

وی افزود: فرهنگ بصری مردم تغییری نکرده و متاسفانه با آثار هنری آشنایی ندارند، به همین علت سعی ما جذب مردم به این گونه نمایشگاه‌ها است.

مرادی با بیان اینکه انگیزه دهی و امیدبخشی یکی دیگر از اهداف برپایی نمایشگاه است، گفت: مسائل اقتصادی موجود در جامعه که روی همه اقشار جامعه از جمله هنرمندان اثر گذاشته است، موجب ایجاد مشکلاتی در کارشان شده و فشار زیادی به آنان وارد می‌کند و انگیزه کافی برای کار هنری ندارند. 

این مدرس دانشگاه بوعلی سینا همچنین درباره لزوم حمایت مسئولان از این قبیل نمایشگاه‌ها گفت: برای اخذ مجوز سالن این نمایشگاه ۱۰ روز نامه نگاری شد که انتظار همکاری بیشتری از مسئولان و کوتاه کردن روند صدور مجوز را داشتیم.

مرادی ادامه داد: هزینه‌های بالای تبلیغات شهری یکی دیگر از مشکلات عمده‌ی ما در برگزاری این نمایشگاه بود.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۲ آذرماه در مجتمع فرهنگی آوینی،۲۴ آذر تا ۲۹ آذر در فرهنگسرای پرواز و از ۱ تا ۶ دی در نگار خانه نگاه نو در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار