فرماندار تویسرکان گردآوری سرمایه گذاران بخش خصوصی، تولید کنندگان و کارآفرینان در چنین آئین‌هایی را سرآغاز تحرکات اثر بخش اقتصادی و اشتغالزا در شهرستان دانست و افزود: اکنون مهمترین اولویت کشور، ایجاد فرصت‌های متنوع شغلی با افزایش تولیدات با کیفیت داخلی است و باید تا حد امکان از همه گردهمایی‌ها برای نیل به این هدف مطلوب استفاده کرد.
کد خبر: ۶۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 14 December 2018
حبیب مومیوند گفت: مراسم بزرگداشت شهید مفتح سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در تویسرکان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، مومیوند اظهار داشت: برگزاری چنین آئین‌هایی در حقیقت یک فرصت بی‌بدیل و اثربخش برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان تویسرکان در بخش‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: با توجه به حضور فرزند شهید مفتح به عنوان نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان، شخصیت‌های ملی و تصمیم‌ساز هر ساله به شهرستان می‌آیند که باید بیشترین بهره‌وری از این فرصت را در جهت شتاب بخشی به روند توسعه تویسرکان ایجاد کرد.

وی گفت: امروز تداوم راه شهیدانی مانند شهید مفتح، گام برداشتن در مسیر وحدت، همدلی و هم افزایی عموم مردم و مسئولان و تلاش مضاعف و جهادی برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و معضلات دیگر بخش‌ها است.

مومیوند اظهار داشت: سعی می‌شود علاوه بر فعالان حوزه علم و پژوهش، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه از اقشار مختلف مردم و شخصیت‌های اثر گذار بر روند توسعه تویسرکان در این آئین حضور داشته باشند.

تویسرکان هر ساله در یادروز شهادت آیت الله شهید مفتح و هفته وحدت حوزه و دانشگاه با برگزاری آئینی، میزبان یکی از مسئولان بلند پایه کشوری است که امسال نیز دوشنبه ۲۶ آذرماه این مراسم در تویسرکان با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار