معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ آذرماه هرساله به عنوان هفته «پژوهش و فناوری» نامگذاری شده است، اظهار کرد: ارتقای سطح پژوهش و فناوری در کشور از جمله اهداف این هفته است.
کد خبر: ۶۹۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 14 December 2018
کاوه برخورداری از تقدیر از پژوهشگران نمونه خبر داد.

به گزارش فارس، برخورداری «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی» را به عنوان شعار امسال در هفته پژوهش عنوان کرد و گفت: تأکید اصلی ما روی این مسأله است که پژوهش هزینه نیست بلکه سرمایه است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان یادآور شد: تقدیر از پژوهشگران نمونه، تقدیر از پروژه‌های برتر و انتشار کارنامه پژوهشی در هر سال از مهم‌ترین برنامه‌های هفته پژوهش است.

وی به عناوین روز‌های هفته پژوهش و فناوری را این گونه عنوان کرد و افزود: ۲۴ آذرماه پژوهش، فناوری، مدرسه و دانشگاه، ۲۵ آذرماه پژوهش، فناوری و رسانه، ۲۶ آذرماه پژوهش، فناوری، صنعت و چالش‌های ملی، ۲۷ آذرماه پژوهش، فناوری و علوم انسانی و هنر، ۲۸ آذرماه پژوهش، فناوری و مسوولیت اجتماعی و تعاملات بین‌المللی نامگذاری شده است.

برخورداری با بیان اینکه هر سال مراسم هفته پژوهش با مشارکت بیشتر دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: موفقیت در تمام فعالیت‌های مربوط به توسعه از جمله صنایع، کشاورزی و خدمات هر یک به نحوی به گسترش فعالیت‌های پژوهشی بستگی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار