رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان گفت: متاسفانه به پدیده واجب امر به معروف و نهی از منکر اجحاف شده و عموما جامعه برداشت ناثواب از این پدیده دارد و متولیان در برداشت ناثواب جامعه از این پدیده مقصر هستند.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 14 December 2018
شهبازی گفت: امر به معروف و نهی از منکر رمز سلامتی، پایداری، بقا و بروز زیبایی‌ها در جامعه است.

به گزارش ایسنا، وی در همایش امربه معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد که با حضور فرمانده انتظامی استان و مسئولان این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه کاری کرده ایم امر به معروف و نهی از منکر در یک بگیر و ببند موضوع و پدیده بدحجابی و بی حجابی منحصر شود، افزود: در این رابطه که می‌گویم متولیان در برداشت ناثواب جامعه از امر به معروف و نهی از منکر مقصرند و انگشت اتهام بنده به سمت شخص و یا فرد خاصی نیست. 

شهبازی تصریح کرد:قانون امر به معروف و نهی از منکر در مجلس ۳۰ سال معطل مانده و باید از سال اول انقلاب قانون محکم و استواری برای آن نوشته و قانون اجرایی می‌شد، اما می‌بینیم قانون در سال ۹۴ آمده و آن هم تنها قسمتی از کار را مرتفع کرده است. 

وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دوست داشتن، عشق ورزیدن به سرنوشت دیگران و نگران حال دیگران بودن یاد کرد و گفت: اگر آنچنان که باید امر به معروف در جامعه ترویج پیدا کرده و اجرا شود قطع به یقین جوانان بیش از پیش به این موضوع مهم مشتاق خواهند شد.

شهبازی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر و روش‌های آن را همه به عنوان متولیان امر باید بگوییم و بیان کنیم، خاطر نشان کرد:در بحث امر به معروف و نهی از منکر همه آحاد مردم باید پای کار بیایند و در این رابطه از کلیه متولیان از جمله متولیان فرهنگی دعوت شده و کار را رها نکنیم چرا که اگر پای کار نباشیم کار تعطیل خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان امر به معروف و نهی از منکر را بزرگترین هدیه الهی به بشر دانست و افزود:در هر جا و هر کجا که هستیم هر یک از ما موظفیم امر به معروف و نهی از منکر را احیا کنیم و وظیفه خود را انجام دهیم چرا که از ما بازخواست خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار