مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: صبح امروز یک مادر پس از زایمان در بیمارستان جان باخت که علت مرگ آن توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است. 
کد خبر: ۶۹۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 14 December 2018
دکتر علی احسان صالح از مرگ مادری پس از زایمان در بیمارستان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، دکتر صالح در تشریح این خبر با بیان اینکه نمونه برداری از این فرد صورت گرفته است، تصریح کرد: ممکن است این مادر بر اثر آمبولی لخته خون یا آمبولی مایع آمونیاتیک جان باخته باشد.

صالح در پاسخ به اینکه خانواده متوفی اعلام کرده اند دخترشان پس از تزریق آمپول نفسش گرفت، صورتش کبود شد و به کما رفت، عنوان کرد: نمی‌توان در این زمینه تا زمان بررسی نمونه‌ها و انجام آزمایشات لازم اظهار نظر کرد که ممکن است این موضوع بین یک تا دو ماه به طول انجامد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان درباره اینکه بنا به گفته خانواده متوفی حساسیت دخترشان به آمپول تزریقی اعلام شده بود و بر اثر این قصور عزیزشان جان باخته، عنوان کرد: حساسیت قابل کنترل است و نمی‌توان قطعی گفت: به این علت فوت کرده و پس از بررسی تکمیلی نتیجه نهایی اعلام می‌شود. 

گفتنی است؛ متوفی منصوره حسینی شعار، رئیس کتابخانه مرکزی همدان حدودا ۳۵ ساله بوده که پس از تولد نخستین فرزندش در بیمارستان بوعلی همدان جان باخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار