مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان از بهره‌برداری دبیرستان خیرساز مرحوم مهدی موسی خانی در ناحیه ۲ همدان خبر داد و اظهار کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۸۵۰ متر مربع و با ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنای آموزشی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۸۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 10 December 2018
فرزاد تیموری از بهره‌برداری دبیرستان خیرساز مرحوم «مهدی موسی خانی» در ناحیه ۲ همدان خبر داد.

به گزارش فارس، تیموری با بیان اینکه این آموزشگاه در سال ۹۰ توسط مرحوم حاج مهدی موسی‌خانی در شهرک شهید بهشتی همدان کلنگ‌زنی شد، افزود: ساخت این پروژه پس از درگذشت مرحوم، به همت اعضای خانواده ادامه پیدا کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان یادآور شد: علاوه بر احداث این آموزشگاه، پروژه احداث کارگاه و تکمیل فضای آموزشی هنرستان امیر کبیر، اهدای یک‌هزار و ۲۵۰ متر زمین برای ساخت مدرسه، آب‌رسانی به بیش از یکصد روستا و همکاری با بنیاد‌های خیریه از جمله فعالیت‌های عام‌المنفعه مرحوم موسی‌خانی است.

وی گفت: امید است با اعتبارات لازم بخش جدی از پروژه‌های نیمه‌تمام و مشارکتی خیرین و مردم تکمیل شود، افزود: این پروژه خیری در مراسمی با حضور مسوولان و اعضای خانواده مرحوم مهدی موسی خانی دبیرستان دخترانه مرحوم موسی‌خانی به بهره‌برداری رسید.

تیموری با بیان اینکه امید است با افتتاح چنین پروژه‌هایی بتوانیم از بار تراکم ثبت نامی دانش‌آموزان در هر سال بکاهیم تا خانواده‌ها دغدغه چندانی در زمینه تحصیل فرزندان خود نداشته باشند، خاطرنشان کرد: مدرسه موسی‌خانی نیز از جمله پروژه‌هایی است که می‌تواند کمک بزرگی به آموزش و پرورش و خانواده‌ها در زمینه علم‌آموزی فرزندان آن‌ها کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار