شهردار همدان گفت: وزارت ورزش امسال برای رفع ضعف موجود در بخش استعدادیابی ورود پیدا کرد و قطعا برگزاری المپیاد نخبه‌های کشور در رشته فوتسال در پیشرفت ورزش کشور در آینده نقش موثری خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 10 December 2018
رئیس هیات فوتبال استان همدان با اشاره به میزبانی خوب این استان از المپیاد نخبه‌های کشور در رشته فوتسال گفت: میزبانی از المپیاد فوتسال شایستگی‌های همدان را اثبات کرد.

به گزارش فارس، عباس صوفی اظهار کرد: جای خوشحالی است که همدان میزبان شایسته‌ای برای مسابقات فوتسال المپیاد نخبه‌ها که بیشترین شرکت‌کننده را در اختیار داشت، بود و بر همین اساس جا دارد از همه افرادی که برای برگزاری باشکوه این مسابقات به‌خصوص اعضای هیات فوتبال استان که زحمت زیادی متقبل شدند نهایت قدردانی را داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر برخی مدیران و مربیان ورزشی در استعدادیابی غفلت کرده‌اند، افزود: امید است همگام با کار استعدایابی در کشور شاهد رشد ورزش کشور به خصوص فوتبال و فوتسال باشیم.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه به شناسایی و استعدادیابی افراد در سنین پایه یعنی همان نونهالی و نوجوانی نیاز مبرم است، گفت: بررسی ابعاد جسمی، سنجش و ارزیابی توانایی یک فرد می‌تواند در به وجود آوردن قهرمانان آینده تاثیر بگذارد.

صوفی تصریح کرد: فدراسیون باید همه سعی خود را به کار گیرد تا با در اختیار قرار دادن بهترین کارشناسان، مسأله استعدادیابی را در سطح گسترده‌تری در کشور به اجرا در بیاورد و با در اختیار گرفتن امکانات بیشتر، سرمایه‌گذاری را روی نوجوانان و جوانان متمرکز کند تا در آینده نتیجه خوبی را در فوتبال و فوتسال به‌دست آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار