امروز در صحن شورای شهر "جواد‌گیاه‌شناس" از لیست علی‌البد‌ل‌های شورا به جمع اعضای شورای شهر همدان راه‌یافت؛ و در مراسم رسمی معرفی شد.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 10 December 2018
ابراهیم مولوی که در سفر درمانی و تحقیقاتی خارج از کشور است به دلیل تاخیر در بازگشت به صحن شورا با رای و نظر قوانین مرتبط به فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر‌ها از این سمت کنار گذاشته شد تا جوا‌د‌گیاه‌شناس جایگزین وی شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس قوانین و آئین‌نامه داخلی شورا‌ها، اعضای شورا اجازه دارند در بازه زمانی مشخص برای امور درمانی و تحقیقاتی وفقه‌ای را در فعالیت‌های خود به عنوان عضو پارلمان محلی شهر ایجاد کنند، اما اگر این وقفه وجه موجهی به لحاظ قوانین حاکم بر فعالیت اعضای شورا نداشته باشد و یا ناظران بر فعالیت شور‌ا‌ها آن را قانونی ندانند با مکاتبه رئیس شورای شهر به مجموعه نظارتی فرمانداری این موضوع اطلاع‌رسانی شده و سپس طبق همان قانون اولین نفر علی‌البدل که در لیست منتخبان مردم به لحاظ آرا قرار دارد جایگزین فردی خواهد شد که غیب ناموجه از خدمات خود در شورای شهر داشته است.

بر این مبنا امروز در صحن شورای شهر "جواد‌گیاه‌شناس" از لیست علی‌البد‌ل‌های شورا به جمع اعضای شورای شهر همدان راه‌یافت؛ و در مراسم رسمی معرفی شد.

ابراهیم مولوی، قبل از سفر به خارج از کشور سخنگو و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان بود و بر این اساس هم مسئولیت او به فرد جایگزین سپرده شده است.

البته روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان به صورت رسمی دلیل تاخیر این عضو شورا را به نقل از او ابراهیم طولانی شدن مداوا و درمان جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی اعلام کرده است و مرخصی هم که قبل از سفر برای او تائید شده پایان آذر‌ماه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار