مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان هجدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، سیسمونی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات آموزشی را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲ 10 December 2018
حسین رجبیان از برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، سیسمونی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات آموزشی در همدان خبر داد.

به گزارش تسنیم، رجبیان اظهار داشت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ آذرماه، با حضور ۷۰ مشارکت کننده و در فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برپا می‌شود.

رجبیان عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه مشارکت کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قم، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و همدان حضور دارند که در زمینه‌های اسباب‌بازی، سیسمونی، سرگرمی، تفریحی، پوشاک، تم تولد، بازی‌های فکری، کتاب کودک و نوجوان و ... آخرین محصولات و به روز‌ترین خدمات خود را ارائه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان اظهار داشت: در این دوره شاهد حضور اداره‌ی آموزش و پروش، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌ی بهزیستی، همیار پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش استثنایی و دانشگاه علوم پزشکی هستیم که با استقرار در غرفه‌های ویژه در زمینه‌ی فعالیت خود اطلاع رسانی می‌کند.

رجبیان گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه، برنامه‌های آموزشی و مشاوره مختلف در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنان آموزنده و مفید باشد. برگزاری جنگ شادی نیز از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

ساعت بازدید از این نمایشگاه همه روزه ۱۰ صبح تا ۸ شب می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار