کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه برای فردا و پس فردا آسمان استان قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد و مه صبحگاهی است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته سامانه بارشی قابل توجهی در استان مشاهده نمی‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 10 December 2018
شهرام حکیمی با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های نقشه‌های هواشناسی شاهد خروج تدریجی سامانه بارشی از استان هستیم، گفت: هوای امروز استان نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

به گزارش فارس، حکیمی با بیان اینکه با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی و خروجی مدل‌های هواشناسی آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف و در برخی از ساعات با وزش باد همراه است، اظهار کرد: تا چند روز آینده جوی آرام و پایدار بر استان همدان حاکم است.

وی با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های نقشه‌های هواشناسی شاهد خروج تدریجی سامانه بارشی از استان هستیم، گفت: هوای امروز استان نیمه‌ابری گاهی افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته رزن و همدان با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین و ملایر و قهاوند با ۹ درجه گرمترین نقطه استان بودند.

وی با بیان اینکه در ۷۲ ساعت گذشته همدان با ۱۸ میلیمتر بارش گزارش شده است، یادآور شد: بیشترین بارندگی مربوط به اسدآباد با ۳۶ میلیمتر و کمترین گل‌تپه ۱۳ میلیمتر بود.

وی با بیان اینکه از نظر دمایی طی سه روز آینده دمای کمینه دما بین ۱ تا ۳ درجه خواهد بود، یادآور شد: دمای فعلی همدان ۹ درجه بالای صفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار