مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: در حال حاضر ۳۱ هیئت ورزشی در سطح شهرستان فعالیت دارد که هیئت ورزشی روستایی از جمله هیئت‌های ورزشی شهرستان بوده که ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر از روستائیان شامل تمام روستا‌های شهرستان تحت پوشش این هیئت هستند.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 10 December 2018
محمد طلایی‌منعم گفت: برخی رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان باید بپذیرند که هیئت‌های ورزشی ورثه نیست.

به گزارش ایسنا، طلایی‌منعم اظهار کرد: با وجود جمعیت گسترده تحت پوشش هیئت ورزش روستایی اسدآباد و ضرورت توسعه ورزش در روستا‌ها متأسفانه مدت ۵ ماه این هیئت ورزشی عملا بلاتکلیف بود که باید برای ارتقای هیئت ورزش روستایی شهرستان بکوشیم.

طلایی‌منعم در ادامه از فعالیت بیش از ۲ هزار نفر ورزشکار سازمان‌یافته در قالب ۳۱ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ورزشکار سازمان‌یافته در شهرستان تعداد ۶۰۰ نفر از ورزشکاران را بانوان و مابقی را برادران ورزشکار تشکیل داده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه استخر شنای مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد تا پایان سالجاری افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: در حال حاضر پروژه استخر آزادی شهرستان بعد از ۲۲ سال تنها ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که کمبود اعتبار و اوراق چند ساله از مهمترین دلایل طولانی شدن تکمیل و بهره‌برداری این پروژه ملی بوده است.

طلایی‌منعم یادآور شد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان و مساعدت شرکت توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش استخر مجموعه ورزشی آزادی در سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار