مسئول مؤسسه فرهنگی هنری هنروران با بیان اینکه این جشنواره از ۲۵ تا ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به همراه جُنگ شادی با حضور هنرمندان مطرح کشوری و هنرنمایی خواننده معروف "علی اصحابی" در پیاده‌راه اکباتان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: صنوف شیرینی، شکلات، تنقلات، غذا، نوشیدنی‌ها و سوغات می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴ 10 December 2018

محمدمهدی فتحی از برگزاری جشنواره جشن یلدای اکباتان در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فتحی در این‌باره اظهار کرد: این برنامه با همکاری شهرداری همدان در راستای ایجاد نشاط و شادی در جامعه و معرفی آداب و سنت‌های استان‌ها به یکدیگر و اقوام ایران زمین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۲۵ تا ۳۰ آذر از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به همراه جُنگ شادی با حضور هنرمندان مطرح کشوری و هنرنمایی خواننده معروف "علی اصحابی" در پیاده‌راه اکباتان همدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: صنوف شیرینی، شکلات، تنقلات، غذا، نوشیدنی‌ها و سوغات می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

فتحی با تأکید بر اینکه جشنواره جشن یلدای اکباتان به مدت ۳ شب از شبکه استانی همدان و یک شب از شبکه ملی جام جم پخش خواهد شد، یادآور شد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۹۱۸۹۰۸۳۴۵۵ و ۰۹۱۸۲۰۷۴۵۱۱ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار