رییس هیئت هندبال نهاوند گفت: امروز هندبال هفته‌ای یک جلسه تمرین دارد و مشکلات زیادی گریبان گیر هندبال نهاوند است هیچگونه حمایتی از این ورزش نمی شود.
کد خبر: ۶۸۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰ 08 December 2018

چندسال پیش وقتی هندبالیست‌های نهاوند پا به هر مسابقه‌ای می‌گذاشتند لرزه بر اندام حریفان می‌افتاد و تیم‌های هندبال نهاوند در سطح کشور همیشه جز بهترین‌ها بودند در آن سال‌ها تیم‌های هندبال بزرگ کشور همچون ذوب اهن اصفهان برای رویارویی با تیم هندبال نهاوند به شهرستان می‌آمدند. هندبالیست‌های نهاوند به تیم‌های ملی دعوت می‌شدند و در یک کلام هندبالیست‌ها در استان آقایی می‌کردند باید گفت چندسالی بود که هندبال از رونق افتاده بود، اما با حضور محرم روزبه در نهاوند برنامه‌هایی برای احیا این رشته تدوین شد تا این رشته توپی، جانی دوباره بگیرد و کار به خوبی داشت پیش می‌رفت که با رفتن روزبه و حضور سرپرست جدید، ترمز هندبال دوباره کشیده شد و امروز هندبال وضعیت بسیار بحرانی دارد و خطر تعطیلی آن را تهدید می‌کند.

رییس هیئت هندبال نهاوند گفت: امروز هندبال هفته‌ای یک جلسه تمرین دارد و مشکلات زیادی گریبان گیر هندبال نهاوند است هیچگونه حمایتی از این ورزش نمی شود.
 
به گزارش تابناک همدان از نهاوند، شعیب خویشوند که گلایه های زیادی از اداره ورزش داشت، افزود: سرپرست اداره ورزش اصلا برای موفقیت هندبال هیچ گونه کمکی به ما نکرده و از وقتی که در این پست حضور پیدا کرده وضعیت هندبال روز به روز بدتر شده است.

وی با بیان اینکه زمان مدیریت محرم روزبه اوضاع خیلی خوب بود، خاطر نشان ساخت: اما سرپرست جدید نه تنها کاری برای هندبال نمی کند حتی کمک مالی نماینده به هیئت هندبال را نیز پرداخت نمی کند.

رییس هیئت هندبال نهاوند اظهار داشت: تیم هندبال بانوان نایب قهرمان استان شد و می‌توانستیم به مسابقات کشوری اعزام شویم موضوع را با مهردادسعدی نژاد درمیان گذاشتم، اما متاسفانه دست رد به سینه ما زد و هیچ گونه حمایتی  نکرد .

 خویشوند در ادامه هندبال نهاوند را چشمه استعداد دانست و افزود: خوشبختانه با حمایت محرم روزبه استارت هندبال را زدیم و واقعا خوب پیش رفتیم  و حتی تیم مینی هندبال و نونهالان را نیز تشکیل دادیم و  در استان عنوان سومی را کسب کردیم و بستر را برای تشکیل تیم‌های نوجوانان و جوانان فراهم کردیم که متاسفانه بدون حمایت و دست خالی نتوانستیم کار را پیش ببریم

رییس هیئت هندبال نهاوند گفت: هزینه‌های مسابقات و اعزام به مسابقات را شخصی پرداخت کرده ایم و اداره ورزش کمکی نکرده و در حال حاضر نه تیم نوجوانان نه جوانان و نه بزرگسالان داریم و فعالیت ما به کلی فلج شده است.
 
خویشوند درپایان خاطر نشان ساخت: ما فقط هفته ای یکبار حق داریم در سالن خانه هند بال تمرین کنیم و از مدیران و مسئولین تقاضا داریم نگاه جدی و دلسوزانه ای به ورزش نهاوند داشته باشند و نسبت به هندبال این شهرستان توجه ویژه داشته باشند قبل از اینکه این ورزش در نهاوند غزل خداحافظی را بخواند.
 
لازم به ذکر است چندسال پیش در نهاوند سالنی افتتاح شد با نام "خانه هندبال" که متاسفانه معلوم نیست چرا با وجود خانه هندبال وضعیت هندبال اینچنین است و حتی وقت نیز تمرین ندارند و چرا تربیت بدنی آموزشگاه‌ها باید وقت تمرین به هندبالیست‌ها را بدهد ؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار