معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به لزوم توجه به تأمین تجهیزات بهداشتی مدارس، گفت: اعتبارات سال تحصیلی جاری در این بخش ۲۰۰ میلیون تومان بوده که امیدواریم بخشی از کمبود‌ها جبران شده باشد.
کد خبر: ۶۸۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ 08 December 2018
عبدالله جعفری از فعالیت ۷۶ «مراقب سلامت» در استان خبر داد و گفت: براساس ساماندهی نیروی انسانی به ازای هر ۷۵۰ دانش‌آموز در مدارس شهری یک مراقب سلامت، متولی بهداشت مدارس است.

به گزارش فارس، جعفری اظهار کرد: امسال دومین سال متوالی تأمین اعتبار ویژه بسته‌های مراقبان سلامت از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارتخانه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه براساس چارچوب ساماندهی نیروی انسانی به ازای ۷۵۰ دانش‌آموز در مدارس شهری یک مراقب سلامت، متولی بهداشت مدارس است، افزود: در حال حاضر تعداد ۷۶ مراقب سلامت در استان همدان فعالیت دارند.

وی اظهار کرد: در مدارس روستایی استان با جمعیت ۸۲ هزار نفری دانش‌آموزان پوشش مراقبت‌های بهداشتی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امید است در آینده با تدابیر ویژه، این تعداد مراقب سلامت افزایش یافته تا موضوع سلامت بیش از پیش در مدارس و در بین دانش‌آموزان اهمیت خود را نشان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار