فرماندار همدان گفت: جواد گیاهشناس عضو علی البدل شورای شهر همدان نامه‌ای مبنی بر درخواست به ورود شورای شهر به فرمانداری ارسال کرده است.
کد خبر: ۶۸۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱ 08 December 2018
علی تعالی با بیان اینکه فعلاً نامه‌ای از شورا مبنی بر تعیین تکلیف عضو علی‌البدل به فرمانداری نرسیده است، گفت: نامه عضو علی‌البدل شورای شهر برای ورود به شورا در فرمانداری بررسی می‌شود.

به گزارش فارس، تعالی با اشاره به اتمام مرخصی یک ماهه ابراهیم مولوی عضو شورای شهر و تعیین تکلیف عضو علی‌البدل اظهار کرد: تاکنون نامه‌ای از سوی شورای شهر مبنی بر تعیین تکلیف عضو غایب و جایگزینی علی‌البدل اول به فرمانداری نرسیده است.

وی افزود: جواد گیاهشناس عضو علی البدل شورای شهر همدان نامه‌ای مبنی بر درخواست به ورود شورای شهر به فرمانداری ارسال کرده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه نامه جواد گیاه‌شناس جهت بررسی قانونی به شورای شهر منعکس شده است افزود: شورای شهر همدان بر اساس مفاد قانون تصمیم‌گیری لازم را باید انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه گیاه‌شناس برای ورود به شورای شهر هیچ مشکلی ندارد و صلاحیت او تایید شده است افزود: شورای شهر همدان بعد از بررسی درخواست عضو علی‌البدل شورا براساس مفاد قانون موظف است نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار