فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین، توانستند متهم به هویت معلوم را شناسایی و با کنترل نامحسوس فعالیت‌های وی، روز گذشته با هماهنگی با مقامات قضایی و اخذ مجوز، منزل وی را بازرسی که در بازرسی از منزل متهم مقدار تقریبی ۲۹۴ گرم تریاک و مشتقات آن را کشف و ضبط کنند.
کد خبر: ۶۸۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶ 08 December 2018
سرهنگ جمشید باقری از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در خیابان فرهنگ و کشف حدود ۳۰۰ گرم تریاک خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ باقری در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط فردی به هویت معلوم در خیابان فرهنگ و محله‌های اطراف، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری ۱۱ شکریه قرار گرفت.

و.‌ی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری منابع و مخبرین، توانستند متهم به هویت معلوم را شناسایی و با کنترل نامحسوس فعالیت‌های وی، روز گذشته با هماهنگی با مقامات قضایی و اخذ مجوز، منزل وی را بازرسی که در بازرسی از منزل متهم مقدار تقریبی ۲۹۴ گرم تریاک و مشتقات آن را کشف و ضبط کنند.

باقری عنوان کرد: متهم پس از بازداشت همراه با مواد کشف شده به مقر پلیس منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت. او در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر خرید و فروش مواد مخدربه صورت خرده فروشی اعتراف کرد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهم با دستور بازپرس پرونده راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت فروشندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار