سینما‌های همدان در اواسط آخرین ماه فصل پاییز در قبضه فیلم‌های کمدی است و این فیلم‌ها گرمابخش این روز‌های سالن‌های سینما شده است.
کد خبر: ۶۸۷۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ 07 December 2018
پاستاریونی داستان غذاهاست، البته نه هر غذایی! این فیلم یکی از بهترین ایده‌هایی که کمتر به آن پرداخته شده را در خود دارد و این روز‌ها در سینما فلسطین همدان در حال اکران است.

به گزارش فارس،سینما قدس همدان در نخستین اکران خود فیلم سینمایی «کُلمبوس» به کارگردانی هاتف علیمردانی را دارد که در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ سالن یک به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در سانس ۲۰ سالن دو و «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی‌فر در سانس‌های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰:۳۰ سالن دو اکران می‌شود.

در سینما فلسطین نیز فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق در سالن یک و در سانس‌های ۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ اکران می‌شود.

پاستاریونی داستان غذا‌ها است، البته نه هر غذایی! این فیلم یکی از بهترین ایده‌هایی که کمتر به آن پرداخته شده را در خود دارد و آن ایده آشنایی مردم با غذا‌های اقوام ایرانی در قالب فیلم است.

«سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر در سانس‌های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ در سالن یک و «لس آنجلس تهران» به کارگردانی تینا پاکروان در سانس‌های ۱۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۰ در سالن دو به روی صفحه نمایش می‌رود.

اکران «امین و اکوان» به کارگردانی زحل رضوی در سانس ۱۰ و ۱۲ در سالن دو از دیگر فیلم‌هایی است که در این روز‌ها اکران خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار