دادستان اسدآبادگفت: طی چند سال اخیر ۲۰۰ دستگاه خودرو و ۱۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان توقیف شده که این تعداد دستگاه خودرو و موتور سیکلت در یکی از پارکینگ‌های سطح شهر نگهداری می‌شوند. 
کد خبر: ۶۸۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹ 07 December 2018
علی رضا سلطانی متهور از تعیین تکلیف ۱۸۰۰ خودرو و موتورسیکلت توقیف شده این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایسنا،توقیف سلطانی متهور اظهار کرد:نداشتن گواهینامه، تصادف، مزاحمت‌های خیابانی از مهمترین دلایل توقیف این تعداد دستگاه وسایط نقلیه بوده است. 

سلطانی متهور با تاکید بر تعیین تکلیف وترخیص این تعداد وسایط نقلیه توقیف شده تصریح کرد:تاکنون ۳۰۰ دستگاه از وسایط نقلیه فوق در سه روز گذشته ترخیص و به صاحبانشان برگردانده شده است. 

دادستان اسدآباد خاطرنشان کرد:برخی از وسایط نقلیه توقیفی نگهداری شده در پارکینگ در چند سال اخیر کسی دررابطه با این موتورسیکلت و خودرو‌ها مراجعه نکرده که مطابق مقررات قانونی جهت سیر مراحل مزایده و فروش آن‌ها و تحویل وجه حاصل به سازمان اموال تملیکی دستورات مقتضی صادر شده است. 

سلطانی متهور در ادامه از ساخت واحداث بازداشتگاه موقت در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت:در حال حاضر منتظر ارسال تاییدیه طرح هستیم که با دریافت تاییدیه، دستور احداث بازداشتگاه موقت اسدآباد انجام خواهد گرفت. 

وی با اشاره به اینکه جانمایی ساخت و احداث بازداشتگاه موقت اسدآباد انجام گرفته است، تصریح کرد:برای این طرح ۲ میلیارد اعتبار پیش بینی شده که به محض تاییدیه طرح اعتبارفوق به حساب سازمان زندان‌ها واریز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار