مدیرکل دامپزشکی استان همدان با تأکید بر نظارت مستمر بر عملکرد بخش خصوصی از مدیران شهرستان خواست بر عملکرد واکسیناسیون بخش خصوصی نظارت بیشتری داشته و پیش بینی لازم را در مواقع ضروری برای انجام امور واکسیناسیون در استان داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 04 December 2018
محمودرضا رسولی گفت: رصد و پایش بیماری آنفلوانزا و مراقبت کامل در راستای حفظ استان از هرگونه آلودگی در اولویت کاری تمامی قسمت‌های اداره کل دامپزشکی استان همدان است.

به گزارش مهر، رسولی در شورای هماهنگی دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: باید نسبت به حفظ و ارتقاء جایگاه فعالیت‌های دامپزشکی تلاش کرد.

محمودرضا رسولی مسئولین ادارات را به افزایش نظارت، طی یک برنامه ریزی مدون در راستای حفظ دستاورد‌ها و عملکرد همکاران در استان توصیه و افزود: رصد و پایش دارو و واکسن از برنامه‌های سازمان دامپزشکی است.

وی گفت: باید برنامه‌های عملیاتی لازم در اداره کل و ادارات شهرستان مشخص شود تا منافع انجام این طرح که برای مصرف کنندگان است مشخص گردد.

وی همچنین به تبیین اولویت بیماری آنفلوانزا و نکات اساسی دستورالعمل پرداخت و افزود: رؤسای ادارات باید نسبت به مطالعه دقیق و اجرای اصولی این دستورالعمل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان اظهار داشت: رصد و پایش بیماری آنفلوانزا و مراقبت کامل در جهت حفظ استان از هرگونه آلودگی در اولویت کاری تمامی قسمت ها‌ی اداره کل دامپزشکی استان همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار