مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: رأس ساعت ۱۲:۵۷ دقیقه ظهر امروز طی تماس تلفنی با مرکز سامانه ۱۲۵ آتش‌سوزی در کوچه کارخانه قند در کارگاه چوب‌بری گزارش شد.
کد خبر: ۶۸۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ 04 December 2018
وحید جوادی از بروز حریق در کارگاه چوب‌بری در کوچه کارخانه قند خبر داد.

به گزارش ایسنا،جوادی با بیان اینکه به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی عملیاتی همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شد، افزود: مأموران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی اقدام به قطع برق مختص کارگاه مذکور کردند.

جوادی اظهار کرد: آتش‌نشانان با استفاده از دو بند شلنگ و آب تحت‌فشار اقدام به اطفای حریق کردند که خوشبختانه با به موقع رسیدن نیرو‌های عملیاتی سازمان مانع از گسترش آتش به کارگاه‌های مجاور شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر خاطرنشان کرد: باتوجه به مشاهدات عینی و به گفته مالک به مقدار تقریبی ۴ تن چوب خشک موجود در کارگاه مورد حریق قرار گرفت و علت حادثه فعلا توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بازدید نونهالان مهدکودک قاصدک از سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد و گفت: تعدادی از نونهالان مهدکودک قاصدک با هماهنگی مدیر مهد مربوطه با کارشناسان سازمان به منظور فرهنگسازی و آشنایی با موارد و مسائل ایمنی و تجهیزات مربوط به آتش‌نشانی در مواقع بروز خطر، به سازمان آتش‌نشانی مراجعه کردند.

جوادی ادامه داد: کارشناسان سازمان مواردی که نونهالان باید در مهد و یا در منازل خود رعایت کنند و عوامل خطرساز را برای این نونهالان تشریح کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر بیان کرد: این سازمان طبق معمول آمادگی لازم را دارد رهنمود‌های آموزشی و نکات ایمنی توسط کارشناسان به دانش‌آموزان مقاطع مختلف ارائه کند و پذیرای بازدید و آشنایی از تجهزات سازمان از سوی هر ارگانی که تقاضا بدهند، هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار