رئیس شورای اسلامی شهر همدان، گفت: برگزاری چهار کمیسیون تخصصی در شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها و معرفی همدان به عنوان قطب اصلی گردشگری کشور از مهمترین دستاورد‌های این اجلاس بود.
کد خبر: ۶۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 02 December 2018

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، گفت: برگزاری چهار کمیسیون تخصصی در شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شورا‌های اسلامی کلان شهر‌ها و مراکز استان‌ها و معرفی همدان به عنوان قطب اصلی گردشگری کشور از مهمترین دستاورد‌های این اجلاس بود.

به گزارش تابناک همدان، کامران گردان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جذب گردشگر داخلی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید به طور مداوم دنبال شود افزود: در این آیین روسا و دبیران شورا‌های اسلامی و شهرداران کلان شهر‌های کشور حضور داشتند که به طور یقین در معرفی هرچه بهتر همدان تاثیر گذار است.

وی با اشاره به اینکه این نشست مشورتی در همه جای کشور برگزار می‌شود که در درازمدت برخی نتایج و در کوتاه مدت نیز برخی نتایج دیگر آن مشخص می‌شود، تصریح کرد: رایزنی برای اخذ اعتبار ویژه پل شهید همدانی که یک پروژه ملی است و مورد استفاده استان‌های غرب است یکی از دستاورد‌های اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها بود.

گردان با اشاره به اینکه میهمانان اذعان داشتند که پیاده راه‌سازی در همدان با بهترین مصالح و بهترین طرح با بیش‌ترین طول در کشور احداث‌شده است، بیان کرد: پیاده راه همدان به عنوان الگویی مناسب قرار است در دیگر استان‌ها نیز اجرایی شود.

وی با تشریح ابعاد پروژه آرام‌سازی بلوار ارم و ایجاد فضایی توریستی و فوق‌العاده در این محور گفت: پس از تکمیل این پروژه، بلوار ارم بیش از پروژه پیاده راه‌های همدان به عنوان یک جاذبه مصنوعی شهر همدان مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

گردان خاطر نشان ساخت: حضور معاون عمرانی وزیر کشور دستاورد‌های بسیاری برای همدان داشت و از انجام پروژه‌های شهری در همدان اظهار شگفتی کرد و خواستار ارائه گزارش‎ها به وزارت کشور شد.
 
وی درباره طرح کلان‌شهر شدن همدان و الحاق چهار روستا به همدان، افزود: ۹۰ درصد اعضای شورای اسلامی شهر همدان با الحاق چهار روستا به همدان مخالف هستند.

رییس شورای شهر همدان در پایان تصریح کرد: درخواست ثبت روز همدان در تقویم ملی به رئیس شورای استان‌ها داده شد تا یک شهریورماه روز پزشک به عنوان روز همدان در تقویم ملی ثبت شود.
همدان به عنوان قطب اصلی گردشگری کشور معرفی شد/ پیاده راه همدان  الگویی مناسب برای دیگر استان‌ها/ خواستارثبت روز همدان در تقویم ملی هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار