کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای استان امروز همه بالای صفر درجه سانتیگراد گزارش شده است، عنوان کرد: از پس فردا شاهد کاهش پنج درجه‌ای دما در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۸۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 02 December 2018
محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه از پس فردا شاهد کاهش ۵ درجه‌ای دما در استان خواهیم بود، گفت: امروز در برخی از ساعات شاهد افزایش ابر همراه با بارش خفیف باران را در استان هستیم.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب با بیان اینکه هوای امروز همدان نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در برخی از ساعات شاهد افزایش ابر همراه با بارش خفیف باران را در استان هستیم.

وی با بیان اینکه طی امروز و امشب شاهد بارش پراکنده باران در استان هستیم، افزود: از فردا تا آخر هفته بارشی در استان نداریم.

وی با بیان اینکه دمای فعلی همدان درجه ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر است، یادآور شد: در ۲۴ گذشته ملایر با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان با ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه بارش‌ها از اول سال زراعی در همدان تا امروز ۱۳۷ میلیمتر گزارش شده که نسبت به مدت مشابه بارندگی‌ها افزایش را نشان می‌دهد، گفت: خوشبختانه این بارش‌ها نسبت به بلندمدت نیز افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار