دبیر جشنواره فیلم مقاومت همدان با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت از هفتم تا ۱۱ آذرماه در استان همدان همزمان با استان تهران و اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این جشنواره چهار فیلم در حوزه مقاومت اکران می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 02 December 2018
حامد طلائی از استقبال بی‌نظیر از جشنواره «فیلم مقاومت» در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، طلائی با اشاره اینکه سه فیلم از این جشنواره همزمان روی پرده سینمای استان در حال اکران است و یک فیلم به نام «امپراتور جهنم» هنوز وارد پرده سینما نشده است، گفت: فیلم «تنگه ابوقریب»، «ماهورا» و «سرو زیر آب» سه فیلم ارزشی جشنواره فیلم مقاومت برای تماشای علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی ـ. اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) همدان، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از آثار ارزشی و همچنین پشتیبانی از تهیه‌کنندگانی که در عرصه فلیم‌های مقاومت فعالیت دارند، تلاش کرده‌ایم تا جایی که امکان دارد اکران‌های بیشتری در استان باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ۱۰ اکران برای عموم مردم در نظر گرفته شده است، افزود: دیروز هر چهار فلیم در مجتمع شهید آوینی اکران و خوشبختانه با استقبال خوب مردم مواجه شد.

طلایی با اشاره به اینکه امروز یک اکران از ۱۰ اکران انجام می‌شود و تا ۱۱ آذرماه پنج اکران دیگر نیز انجام خواهد شد، گفت: برای اینکه از تمام آثار حوزه مقاومت در این جشنواره استفاده شود، فیلم‌های کوتاه و مستند را در اکران عمومی هر روز ساعت ۱۵ گنجانده‌ایم.

وی با تاکید به اینکه این فیلم‌های کوتاه و مستند برای عموم مردم اکران می‌شود، افزود: درصدد بودیم روز آخر اختتامیه جشنواره را برگزار کنیم، اما موفق نشدیم.

مدیر هنر و ادبیات معاونت فرهنگی ـ. اجتماعی سپاه انصارالحسین (ع) همدان استقبال مردم را بسیار خوب دانست و با بیان اینکه انتظار این استقبال گرم را نداشتیم، ادامه داد: به دنبال این بودیم که چند اکران داشته باشیم، اما خوشبختانه با اکران بیشتر تاکنون استقبال نیز بی‌نظیر بوده و علاقمندان نیز بار‌ها درخواست دوباره توزیع بلیت را داشته‌اند در حالی که ظرفیت سالن اجازه نمی‌داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار