فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به اینکه همدست متهم و خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند، گفت: هر ۳ متهم برای بررسی جرایم احتمالی در اختیار دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 30 November 2018
سرهنگ جمشید باقری از انهدام باند ۳ نفره سارقان باطری خودرو‌ها و کشف ۲۱ فقره سرقت در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ باقری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در محله‌های مختلف شهر همدان و شکایت مالباختگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ همدان با تحقیقات میدانی، انجام شگرد‌های پلیسی و بررسی دوربین‌های مدار بسته یکی از محله‌های سرقت، شماره پلاک یک دستگاه وانت پیکان با ۲ نفر سرنشین را به دست آوردند.

سرهنگ باقری اظهار داشت: طی بررسی‌های بعدی مشخص شد در شب حادثه یک جوان ۳۰ ساله از این خودرو استفاده کرده که قبلا به جرم حمل ۵ کیلو حشیش دستگیر شده و در حال حاضر رای باز است که نامبرده با اخذ مجوز قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی ادامه داد: طی بازرسی از مخفیگاه متهم، ۷ عدد باطری خودرو‌های مختلف کشف و سارق در تحقیقات و بازجویی‌ها به سرقت ۲۱ فقره باطری خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد و اظهار داشت، باطری‌ها را به فردی که دارای مغازه فروش باطری است فروخته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار