مدیر پژوهشی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استانی در تاریخ ۲۸ آذر در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان از ساعت ۹ صبح با سخنرانی استاندار و مقامات استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 30 November 2018
بیات گفت: در روز ۲۴ آذر، زنگ پژوهش در مدرسه علاقبندیان همدان به صدا در می‌آید.

به گزارش تسنیم، بیات در کارگروه پژوهش و فناوری، آموزش‌و‌نوآوری در استان همدان، اظهار داشت: ۲۴ تا ۳۰ آذرماه از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است، و در نخستین روز از این هفته زنگ پژوهش در یکی از مدرسه‌های تهران به دستان وزیر علوم نواخته می‌شود و به دنبال آن در تمامی مدارس استان‌ها به صدا در می‌آید.

مدیر پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا همدان با بیان اینکه پژوهشگران نقش بسیار مهمی در پیشرفت و ارتقای جایگاه هر استان دارند، ابراز کرد: در دومین روز از هفته پژوهش مراسم تقدیر از پژوهشگران دانشگاهی و استانی برپا می‌شود.

بیات به طرح‌های ارائه شده به دبیرخانه جشنواره استان اشاره کرد و گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط سخت گیرانه‌تری را برای پذیرش طرح‌ها اعلام کردیم، اما خوشبختانه بر خلاف تصورمبنی بر کاهش طرح‌های ارسالی، ۶۵ طرح خلاقانه به دبیرخانه ارسال شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه مربوط به تحقیقات پژوهشی و فناوری در تهران خبر داد و گفت: طرح‌های باکیفیتی که در طول یک سال گذشته خلق شده است در این نمایشگاه عرضه می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار