نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مدیریت شهری همدان، ۸ و ۹ آذرماه میزبان شصت‌ودومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهرهاست.
کد خبر: ۶۸۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳ 28 November 2018
نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: مدیریت شهری همدان، ۸ و ۹ آذرماه میزبان شصت‌ودومین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهرهاست.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حمید بادامی‌نجات در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این اجلاس ملی دو روزه با هدف بررسی مشکلات و موضوعات مهم در حوزه مدیریت شهری از جمله مدیریت یکپارچه شهری و درآمد‌های پایدار در هتل باباطاهر همدان برگزار می‌شود که فرصت مناسبی است تا رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و اعضای شورای عالی استان‌ها به وحدت رویه‌ای رسیده و بتوانند موارد و مشکلات شهر‌ها که گاهاً در قالب مباحث قانون‌گذاری هم وجود دارند، تبادل‌نظر شود.

به گفته وی، همچنین در این نشست‌های ملی می‌توان ایرادات قانونی احتمالی را از طریق شورای عالی استان‌ها برای تبدیل شدن به قانون به دولت به مجلس انتقال داد.

بادامی نجات؛ رؤسای شورا‌های اسلامی کلانشهر‌ها و شهر‌های مراکز استان‌ها، هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها، نمایندگان شورای اسلامی شهر‌های مراکز استان‌ها در شورای عالی استان‌ها و شهرداران کلانشهر‌ها را از جمله میهمانان این اجلاس برشمرد.

وی افزود: این اجلاس با برگزاری ۴ کمیسیون «عمران و شهرسازی»، «حمل‌ونقل و خدمات شهری»، «حقوقی و اقتصادی» و همچنین کمیسیون «فرهنگی و شهر هوشمند» همراه خواهد بود که با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، نمایندگان مجلس، محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع مشورتی رؤسای شورا‌های اسلامی مراکز استان‌های کشور و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مرتضی الویری، رئیس شورای عالی استان‌ها، استاندار همدان و... برگزار خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: در مجموع نشست‌های اینچنینی که در استان‌ها با محوریت رؤسا‌های شورای شهر برگزار می‌شود، می‌تواند حساسیت دولت و مجلس به شورا‌ها و شهرداری را بیشتر کند و ضمن بررسی مواردی و مشکلات یکسان در شهرها؛ به اتفاق نظر کامل برای رفع آنان تلاش شود.

بادامی نجات معتقد است: این اجلاس فرصتی برای معرفی شهر همدان خواهد بود که باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا از این موقعیت استراتژیک، حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم و همدان را به عنوان بهترین مقصد گردشگری و سرمایه‌گذاری معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر میزبان خوبی باشیم، شهر همدان را بهتر معرفی خواهیم کرد، ادامه داد: حضور رؤسای شورا‌های شهر مراکز استان‌ها و شهرداران کلانشهر‌های کشور از اهمیت بالایی برخودار است که به طور قطع این افراد اثرگذار در کشور، مُبلغ شهر همدان نیز در شهرهایشان خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار