معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان گفت: همانگونه که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به برنامه‌محوری، مشارکت‌‎پذیری و مشارکت‌جویی، نظارت و راهنمایی، ارزیابی مداوم و مستمر و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش در تمام زیرنظام‌ها توجه و تأکید شده است، برنامه «تدبیر» تلاشی برای ارتقای مدیریت مدرسه در مسیر سند تحول بنیادین است.
کد خبر: ۶۸۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ 28 November 2018
یاسر نانکلی از اجرای طرح تدبیر در ۶۰۰ مدرسه ابتدایی استان طرح تدبیر خبر داد و گفت: اجرای این طرح تلاشی برای ارتقای مدیریت مدرسه در مسیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

به گزارش فارس،نانکلی اظهار کرد: این طرح می‌کوشد با محور قرار دادن و تحقق کارکرد‌های نظارت و راهنمایی توانمندساز، ارزیابی مستمر و مداوم، مشارکت فعال مجموعه عوامل مؤثر در مدرسه به انتظارات سند تحول بنیادین جامه عمل بپوشاند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه پاسخ به نیاز‌ها و انتظارات دانش‌آموزان یکی از مفاهیم جدی است که باید در مدیریت مدارس به آن توجه شود، گفت: تلاش برای جلب رضایت دانش‌آموزان و تأکید بر یادگیری را باید مد نظر قرار داد.

وی با بیان اینکه میل به ارتقای کیفیت و توانمندسازی مدارس باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، عنوان کرد: «طرح تدبیر» یکی از طرح‌های مهم آموزش و پرورش است که در بیش از ۶۰۰ مدرسه در حال اجراست.

نانکلی افزود: در همین راستا دوره آموزشی ویژه مدرسان میانی طرح «تدبیر» با حضور مدرس کشوری برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار