فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه از دی‌ماه سال گذشته دشمن برای فروپاشی نظام لحظه‌شماری می‌کند، اظهار کرد: مردم همیشه زمانی که لازم است به میدان می‌آیند و پای ولایت می‌ایستند.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 27 November 2018
سردار مظاهر مجیدی با تأکید بر اینکه آمریکایی به دنبال تغییر جغرافیایی منطقه است، گفت: البته بسیج تمام این خیالات را بر هم زده است.

به گزارش فارس، سردار مجیدی در گردهمایی بسیجیان همدان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: بسیج هدیه خداوند بود که توسط امام خمینی (ره) به ملت ایران عطا شد.

وی با بیان اینکه در مهرماه سال جاری شاهد حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان استان در رزمایش محمد رسول‌الله بودیم که حماسه‌ای به یاد ماندنی شد، تصریح کرد: امروز هم شاهد حضور پرشور و گسترده ۳۰ هزار بسیجی در ۱۰ نقطه استان هستیم که در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بدون چشم‌داشت فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه به سالروز شهادت سردار رشید اسلام علی چیت‌سازیان و نقش بی‌بدیل او در عملیات کربلای ۴ اشاره کرد و گفت: برخی عملیات کربلای ۴ را ناموفق عنوان می‌کنند در حالی که با بررسی منطقه متوجه می‌شویم اهدافی که برای سپاه استان و گردان‌های آن در نظر گرفته شده بود به‌خوبی محقق شد و نقش شهیدچیت‌سازیان در این موفقیت بی‌بدیل بود.

وی با اشاره به غوغای رجزخوانی شهید چیت‌سازیان و حرکت در مسیر دین افزود: امروز در چهلمین سال انقلاب قرار داریم که در رفع موانع نقش برجسته و بی‌بدیل بسیج در صحنه‌های مختلف امری ستودنی است.

مجیدی با بیان اینکه وقتی برخی احزاب و گروه‌ها به دنبال سهم‌خواهی از نظام بودند بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه در دفاع مقدس نقش برجسته‌ای را ایفا کرد افزود: در آغاز جنگ تحمیلی عده‌ای به دنبال نبرد به سبک کلاسیک بودند که در آن زمان گفته شد که محال است با این روش بتوانیم در جنگ موفقیتی کسب کنیم.

وی گفت: در همین زمان پای بسیج به میدان آمد و صحنه‌های جنگ را دگرگون کرد و ما توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ظاهر شده و پیروزی‌های بزرگی را کسب کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نقش بسیج در دوران سازندگی را هم بسیار شاخص عنوان کرد و از اقدامات این نیروی مردمی در راه اعتلای انقلاب اسلامی سخن گفت.

وی با بیان اینکه وقتی هم نیاز به مسائل علمی شد حضور بسیجیان هویدا بود، اظهار کرد: شهید مصطفی احمدی روشن یکی از این نمونه‌ها بود که در عرصه علمی وارد شد و دشمن را به ستوه آورد.

مجیدی به تحولات منطقه‌ای و جهانی اشاره کرد و گفت: در منطقه غرب آسیا کشور‌های مختلف از بسیج الگو گرفتند و با اتکا به این نیروی والا در مقابل زورگویان ایستادند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی به دنبال تغییر جغرافیایی منطقه است، افزود: البته بسیج تمام این خیالات را بر هم زده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه همه دیدیم دشمن اعتراف کرد، «حماس» حزب‌الله دیگری در منطقه است؛ گفت: در یمن ۸۴ هزار کودک به دلیل کمبود مواد غذایی به شهادت می‌رسند، اما با این وجود مردم این کشور در مقابل آمریکا، عربستان و رژیم جعلی اسرائیل ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه نشانه زوال آمریکا روز به روز بیشتر قابل مشاهده است، اظهار کرد: امروز شاهدیم اندیشمندان آمریکایی مانند فوکویاما نیز این مسأله را مطرح کردند و از سقوط آمریکا در جهان سوم سخن می‌گویند.

مجیدی با اشاره به نقض حقوق بشر در آمریکا گفت: این کشوری که ادعای آزادی و پرچمداری حقوق بشر را دارد با پناهنده‌ها برخورد درستی ندارد، جدا کردن مادر از فرزند و استفاده از آن در راه اهداف خود آیا حقوق بشر است؟

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند با ارائه چهره‌ی موجه، خود را هوادار مردم ایران معرفی کند، ادامه داد: وقتی به عملکرد آمریکا در ۶۵ سال گذشته نگاه می‌کنیم، این مظهر استکبار جز خباثت و اقدام علیه مردم ایران نداشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خاطرنشان کرد: افرادی که چهره امریکا را بزک‌کرده و آن را ناجی معرفی می‌کنند باید کارنامه ننگین آمریکا در ایران را ببیند.

وی با اشاره به اینکه امروز بصیرت بالایی نیاز است تا توطئه‌های آمریکا دیده شد، گفت: دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی دنبال جداسازی مردم از نظام است، اما مردم با وجود کمبود‌ها پای نظام ایستاده‌اند.

وی افزود: لازم است مواردی که دشمن در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌کند، برای مردم روشنگری شود تا مردم در زمان فتنه تکلیف خود را بدانند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه مردم در مقابله با فتنه بهترین نمره را گرفتند، تصریح کرد: اگر بصیرت مردم نبود شاهد رخداد ۹ دی نبودیم.

وی با اشاره به اینکه امروز حضرت آقا از ما انتظار دارند که برای جهان اسلام و تمدن اسلامی آماده شویم، ادامه داد: از استانی، چون همدان هم انتظار بیشتری می‌رود تا با اعتلای بسیج نقش خود را به خوبی انجام دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار