مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: متأسفانه در ۸ روز اخیر و همزمان با برودت و بارش هوا شرایط ایمنی جاده‌ها کاهش یافته و همین امر موجب وقوع حوادث دلخراش و تلخ از جمله تصادف خون‌بار جاده نهاوند شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 27 November 2018
بهروز کارخانه از اعزام ۱۳ نیروی امدادونجات و متخصص در شب گذشته به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، کارخانه اظهار کرد: با توجه به وقوع زلزله در شب گذشته نیرو‌های امدادونجات در آماده‌باش کامل به سرمی‌برند و خوشبختانه این زلزله تلفات و خسارتی را در همدان و شهرستان‌های استان به دنبال نداشته است.

وی ادامه داد: شدت زلزله در سرپل ذهاب شدید بوده، اما تلفات جانی نداشته و عده‌ای از مردم این استان مصدوم شده‌اند که هلال احمر همدان با اعزام ۱۳ نیروی اسکان اضطراری، ۲ تیم آواربرداری و یک تیم پزشکی در راستای یاری مردم کرمانشاه راهی این استان شدند.

کارخانه از ارسال مواد و اقلام ضروری خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر اعزام نیروی انسانی، اقلام و موارد ضروری از جمله ۴۰۰ تخته چادر، ۵۰۰ عدد پتو، ۳۰۰ بطری آب و ۵۰۰ نوع اقلام خوراکی نیز ارسال شده است.

وی تأکید کرد: اگر چه شدت این زلزله در استان همدان بسیار کم بوده، اما تیم‌های هلال احمر و امدادونجات در آماده‌باش کامل برای مقابله با وقوع دوباره زلزله قرار دارند و امکانات و تجهیزات کامل در اختیار این تیم‌ها قرار داده شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه از استقرار پایگاه‌های هلال احمر در محور‌های مواصلاتی و اصلی استان در راستای یاری به شهروندانی که به علت شرایط جوی هوا دچار حادثه و دردسر شدند، خبر داد.

کارخانه بیان کرد: ۱۲ پایگاه ثابت، یک امداد هوایی، یک امداد کوهستانی و ۴ پایگاه موقت با توجه به شرایط سخت و بد جوی هوا برای امدادرسانی در محور‌های پرتردد مستقر شده‌اند.

کارخانه در پایان اظهار کرد: پس از وقوع هر حادثه و دریافت گزارش مبنی بر اعزام نیرو‌های امداد تیم‌های مستقر در پایگاه‌ها در اسرع‌وقت در محل حادثه برای امدادرسانی حضور یافته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار