نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: احکام صادره از سوی محمد حسن تولایی فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است و بدیهی است که احکام صادره از طرف بازنشستگان بعد از تاریخ ۲۶ آبانماه باطل می‌شوند. احساس بنده به عنوان وکیل مردم این است که این احکام جنبه شوخی داشته و نه جدی که اگر جدی باشند بدون شک دیوان محاسبات ورود خواهد کرد. 
کد خبر: ۶۸۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰ 25 November 2018
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: از عصر روز ۲۷ آبانماه احکامی برای اینجانب ارسال می‌شود که واقعا تعجب برانگیز هستند، اما یک نکته بسیار مهم در این خصوص مطرح است. زمانی که یک فرد بازنشسته در تاریخ ۲۶ آبان رسما مسئولیتش در هر سمتی به پایان می‌رسد، قاعدتا مجاز به صدور حکم مسئولیت برای هیچ شخصی دیگری نمی‌باشد و احکام صادره فاقد اعتبار و وجاهت قانونی اند. بدیهی است که احکام صادره از طرف بازنشستگان بعد از تاریخ ۲۶ آبانماه باطل می‌شوند. احساس بنده به عنوان وکیل مردم این است که این احکام جنبه شوخی داشته و نه جدی که اگر جدی باشند بدون شک دیوان محاسبات ورود خواهد کرد. 

به گزارش تابناک همدان از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: یکی از این احکام که بسیار فضای امروز جامعه و به خصوص فضای مجازی را متشنج نموده است احکام صادره توسط آقای محمد حسن تولایی در خصوص مدیریت افرادی بر بزرگترین پتروشیمی‌های درحال ساخت و فعال کشور می‌باشد.
 
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: بنده ابتدا حکم صادره را در فضای مجازی مشاهده کرده و سپس در پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی (نیپنا) از صحت خبر مطلع گردیدم که این موضوع برایم بسیار جالب و تاسف بار بود، زمانی که مطلع شدم حتی مراسم تودیع و معارفه‌ای هم در روز دوشنبه ۲۸ آبان برگزار شده است، به این یقین رسیدم که گویا مدیر عامل بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور تصمیم دارد مجلس را به چالش بکشد که هم متولد سال ۱۳۲۹ و بازنشسته است و هم احکام را در روز ۲۷ آبان صادر کرده است؛ و همچنین مراسم تودیع و معارفه در روز ۲۸ آبان ترتیب می دهد، اما اینگونه افراد بایستی بدانند مجلس در راس امور است و با قدرت و جدیت جلوی این حرکات خواهد ایستاد و اجازه نمی دهد اشخاصی همچون ایشان اعتبار مجلس را به چالش بکشند و افکار عمومی هم بدانند تمامی احکام صادره ایشان بی اعتبار هستند.
 
تصاویر ذیل برای اطلاع رسانی بیشتر مخاطبین ارسال می شود
 
احکام صادره محمد حسن تولایی برای پتروشیمی‌های مرجان و بوشهر و مخازن سبز عسلویه بی اعتبار است/ اعتراض حجت الاسلام آزادیخواه به احکام صادره پتروشیمی
 
احکام صادره محمد حسن تولایی برای پتروشیمی‌های مرجان و بوشهر و مخازن سبز عسلویه بی اعتبار است/ اعتراض حجت الاسلام آزادیخواه به احکام صادره پتروشیمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار