داور بخش خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با بیان اینکه گروه اجرایی تئاتر خیابانی باید با سلیقه مخاطب آشنا باشد تا بتواند آن‌ها را جذب کند، اظهار کرد: تئاتر خیابانی سیر تکاملی خود را طی کرده و امروزه سهم بزرگی را در جشنواره‌های مختلف به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۶۸۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 25 November 2018
محسن پورقاسمی گفت: تئاتر خیابانی نقش تبلیغات جشنواره‌ها را بر عهده دارد و مردم می‌توانند با تماشای تئاتر خیابانی با جشنواره آشنا شوند.

به گزارش ایسنا، پورقاسمی در حاشیه جشن ۱۰۰ سالگی تئاتر و بزرگداشت جبار باغچه‌بان با بیان اینکه در تئاتر خیابانی ارتباط نزدیکی بین بازیگر و تماشاگر وجود دارد، افزود: اجرای خیابانی به مراتب سخت‌تر از تئاتر صحنه‌ای است.

وی با بیان اینکه مفاهیم مورد علاقه عموم مردم در تئاتر خیابانی مطرح می‌شود، ادامه داد: در تئاتر خیابانی دغدغه و نگرانی‌های مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

داور بخش خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد: تئاتر خیابانی نقش تبلیغات جشنواره‌ها را بر عهده دارد و مردم می‌توانند با تماشای تئاتر خیابانی با جشنواره آشنا شوند.

وی با بیان اینکه تئاتر خیابانی در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: در تئاتر خیابانی اجرا باید متناسب با محیط طراحی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار