استاندار همدان با بیان اینکه بانک‌ها نقش مهمی در توسعه استان دارند از بانک مسکن توقع ویژه‌ای داریم گفت: نقش شرکت مکانیک خاک در نظارت بر چگونگی استفاده از منابع برای مصالح پروژه‌ها کلیدی است و بخاطر فعالیت در شهرداری‌ها به این حوزه علاقمند هستم و پروژه به پروژه در کنار شما خواهم بود.
کد خبر: ۶۸۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲ 25 November 2018
سید سعید شاهرخی گفت: با مدیر راه آهن کشور برای راه اندازی راه آهن همدان رایزنی کرده ام و این اداره کل بزودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش تسنیم ، شاهرخی در دیدار با شورای مدیران راه و شهرسازی استان اظهار داشت: راه و شهرسازی از محوری‌ترین حوزه‌ها در کشور است که خیلی باید در استان همدان بر روی آن کار شود.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت پروژه‌های مهمی در استان هست عنوان کرد: ورود جدی مسکن و شهرسازی در سیاستگذاری و طراحی و شهرداری‌ها به عنوان مجری طرح‌های شهری ضرورت است.

استاندار همدان اعلام کرد: با مدیر راه آهن کشور برای راه اندازی راه آهن همدان رایزنی کرده ام و این اداره کل بزودی راه اندازی می‌شود.

استاندار همدان همچنین در دیدار با شورای مدیران صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: توزیع کالا‌های اساسی در بازار عادلانه و با دقت باشد ضمن اینکه باید با مردم گفتگو کرد و به آن‌ها اطمینان داد که فضا سازی بیگانگان تاثیری ندارد و ما مشکلی درتامین کالا‌ها نداریم.

شاهرخی عنوان کرد: قیمت‌ها باید واقعی باشد که با درک مشترک تولیدکنندگان، اتحادیه‌ها و بازار قابل حل است ضمن اینکه باید وضعیت همه واحد‌ها تولیدی مشخص شود و واحد‌های فعال وغیرفعال تعیین شوند تا مشکل آنهاحل شود.

وی با اشاره به اینکه منابع استان و منابع بانک‌ها باید در رونق تولید به کار گرفته شود افزود: همه به رونق تولید کمک کنند و هر کس می‌تواند با هم افزایی برای ورود به رونق تولید ورود کرده و کمک کنند چرا که حمایت ازسرمایه گذاری و بخش خصوصی اولویت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار