کارگردان حاضر در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان درباره نمایش‌های منتخب در این جشنواره بیان کرد: خوشبختانه تئاتر رشد کرده و مسیر پیشرفت را می‌پیماید، اما معضل اقتصادی کنونی جامعه بر کیفیت نمایش‌ها نیز تأثیر گذاشته است چرا که تئاتر کودک هزینه زیادی می‌طلبد.
کد خبر: ۶۸۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 25 November 2018
کارگردان نمایش «پینوکیو» گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان کلکسیون جشنواره‌های تئاتر کودک کشور است.

به گزارش ایسنا، رضا جوشعار با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از مهمترین جشنواره‌های کشور است، افزود: بر همین اساس بهترین نمایش‌های کشور در این جشنواره اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تقریبا از سال ۶۶ کار تئاتر را آغاز کرده و چندین دوره در جشنواره‌های متفاوت تئاتر حضور داشتم، اظهار کرد: متأسفانه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان دچار نقص‌هایی است که هر سال تکرار می‌شود.

جوشعار مهمترین نقص جشنواره را در پذیرش گروه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره باید رشد کند، اما حرکت بسیار کُند است.

وی رونق جشنواره تئاتر را در حضور مخاطبان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه خانواده‌ها نسبت به سال‌های گذشته با تمایل بیشتر کودکان خود را به سالن‌های نمایش می‌آورند.

این هنرمند درباره نمایش «پینوکیو» که از بندرعباس در این دوره از جشنواره حضور دارد، اظهار کرد: این نمایش برای نفی عادات اشتباه رایج در بین اقشار جامعه تهیه شده است.

 وی ادامه داد: متأسفانه در سنوات اخیر دروغ به‌عنوان یک عادت اشتباه، اما رایج در بین اقشار مختلف جریان یافته است که نیازمند آموزش صحیح برای حذف آن هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار