مدیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت برای دو هنرمند فعال در عرصه تئاتر در حاشیه این جشنواره بیان کرد: «مریم سعادت» و «بهرام دوست‌قرین» دو هنرمند تأثیرگذار عرصه تئاتر کودک و نوجوان در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 22 November 2018
هادی فیض‌منش از برگزاری مراسم تجلیل از دو هنرمند فعال در حوزه تئاتر خبر داد.

به گزارش ایسنا، فیض‌منش با بیان اینکه مریم سعادت بازیگر مطرح عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون از سال ۱۳۴۶ تا کنون در زمینه بازیگری و عروسک‌گردانی فعالیت می‌کند، افزود: امیدواریم بعد از چند سال فعالیت هنری این هنرمند، بتوانیم در این جشنواره ماندگاری هنر این هنرمند را پاس بداریم.

فیض‌منش با بیان اینکه بهرام دوست‌قرین، هنرمند تئاتر همدان نیز فعالیت جدی هنری خود را از سال ۱۳۶۵، با ورود به انجمن سینمای جوان و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد، ادامه داد: این هنرمند تا کنون در دوره‌های مختلف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شرکت و جوایز متعددی را دریافت کرده است.

گفتنی است؛ بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از ۲۸ آبان تا چهارم آذرماه به دبیری مریم کاظمی در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار