مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه طرح معرفت آموزش و پرورش استان همدان جزء پنج طرح برتر کشور در حوزه نماز، قرآن و عترت معرفی شد، افزود: در طول پنج برنامه، بیش از ۱۳ هزار دانش‌آموز از استان به شهر مقدس قم اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۶۸۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 19 November 2018
محمد پورداوود از معرفی «طرح معرفت» به عنوان طرح برتر کشور در حوزه نماز، قرآن و عترت خبر داد و گفت: طرح معرفت جزء موفق‌ترین برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش فارس، پورداوود با بیان اینکه طرح معرفت جزء موفق‌ترین برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت است، اظهار کرد: این طرح منطبق با ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه محبوبیت این برنامه در بین دانش‌آموزان بسیار زیاد است، عنوان کرد: در این طرح اهدافی، چون آشنایی دانش‌آموزان با ائمه معصومین علیهم‌السلام، نماز، مرجعیت و مباحث تقلید دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، حضور در مسجد مقدس جمکران و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب طرح معرفت است که در چهار روز با شرکت دانش‌آموزان دختر و پسر اجرا می‌شود.

پورداوود با اشاره به اینکه امسال در این طرح بیش از هزار دانش‌آموز شرکت دارند، خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم گام‌های بلندی در راستای تعلیم و تربیت و مباحث دینی دانش‌آموزان در مجموعه آموزشی برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار