معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان با بیان اینکه قراردادی با ۹ کلینیک و مرکز مشاوره منعقد شده است، گفت: تفاهم‌نامه‌ای نیز با آموزش و پرورش، بهزیستی، مرکز بهداشت، کمپ‌های اعتیاد، روان‌پزشک و نیروی انتظامی در تمام شهرستان‌های استان برای ارائه هر چه‌بهتر خدمات به مددجویان منقد شده است.
کد خبر: ۶۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 19 November 2018
علی بحیرایی گفت: ۶ هزار و ۱۹۳ جلسه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی برای ۱۱ هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال برگزار شده است.

به گزارش فارس، بحیرایی اظهار کرد: ۶ هزار و ۱۹۳ جلسه مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی برای ۱۱ هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان در نیمه نخست سال ۹۷ برگزار شده است.

وی افزود: در این مشاوره‌ها زنان مطلقه، زنان سرپرست زندانی، زنان فوت سرپرست خانوار، زنان دارای همسر ازکارافتاده، همسران جوان، جوانان در آستانه ازدواج، دانش آموزان، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، سالمندان، خانواده‌های خودکفا شده و سایر گروه‌های هدف از جلسات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بهره‌مند شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان ادامه داد: مهارت فرزندپروری، کنترل اضطراب، پیشگیری از ایدز و اعتیاد، ازدواج مجدد، مهارت شاد زیستن، مدیریت خانواده، امید به آینده، برنامه‌ریزی تحصیلی، بهداشت روانی و فردی، درمان وسواس، افسردگی، اضطراب و کنترل خشم از مطالب بیان شده در دوره‌های مشاوره بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار