یکی از شعرای برجسته ملایری در سخنانی از "حمید هنرجو" به عنوان اعتباری در ادبیات کشور نام برد و افزود: مضمون سازی و به کاربردن تعابیری زیبا و بدیع با ادبیاتی پیشرو از ویژگی‌های شعر هنرجو است.
کد خبر: ۶۸۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 17 November 2018
امروز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کتابخانه علامه امینی و با همکاری کانون بازنشستگان کشوری، با حضور بخشداران، رئیس شورای شهر، روسای ادارات، انجمن‌های ادبی و جمعی از اهالی فرهنگ، از تازه‌ترین اثر از "حمید هنرجو" نویسنده و پژوهشگر برجسته ملایری تحت عنوان"عروسی درخت"، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا،غلامرضا بکتاش افزود: همزیستی هنرجو با مردم و بیان درد‌ها و دغدغه‌های اجتماعی از ویژگی‌هایی است که از هنرجو چهره‌ای شاخص به کشور عرضه کرده چرا که سخن و حرف و کلام هنرجو از جنس بی دردی و تفنن نیست.

وی با بیان اینکه هنرجو علاوه بر حوزه ادبیات، روزنامه نگاری حرفه‌ای را هم تجربه کرد، افزود: حمید هنرجو حداقل یک دهه به صورت جدی صدای جامعه در مطبوعات و رسانه‌ها بوده است.

در ادامه نویسنده کتاب و پژوهشگر فرهنگی در سخنانی از هفته کتاب به عنوان بهار فرهنگ مکتوب یاد کرد و گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان متولی اندیشه و مطالعه، هر سال می‌تواند جریان سازی‌های تازه‌ای در بزرگداشت کتاب و اهالی قلم داشته باشد.

حمید هنرجو بیان کرد: هرچقدر حاکمیت‌ها در جوامع برفرهنگ و توسعه فکری همت گمارند، به موازات این تلاش ها، نرخ آسیب‌های اجتماعی پایین می‌آید.

وی از فرهنگ به عنوان ساحتی عظیم و خلاقیت باور یاد و اظهار کرد: جامعه باید به اهل قلم و کوششگران صحنه فرهنگ اعتماد کند چرا که هیچ گاه این اهالی خلاف مصالح کشور و اعتقادات و منافع مردم حرکت نکرده و نخواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار