رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی از ما دچار مشکلات اداری شده‌ایم و شاید ساختارشکنی آن زمان‌بر باشد بنابراین واگذاری کار به جوانان انقلابی و جهادی نتیجه خوبی برای کشور خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 16 November 2018
سردار غلامحسین غیب‌پرور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی گفت: معتقدیم این جوانان در کشور وجود دارند و ما فقط باید آن‌ها را در قالب یک شبکه عظیم ملی جهت دهیم.

به گزارش فارس، سردار غیب‌پرور در نشست صمیمی با بسیجیان شهرک ولیعصر (عج) و بازدید از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید اشرفی اصفهانی و تپه پیسا اظهار کرد: فعالیت‌های بسیجیان در شهرک ولیعصر (عج) کانون جوشان فعالیت جوانانی است که بدون چشمداشت، مجاهدانه وارد کار شده و از هیچ چیز، همه چیز ساخته‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جوانان انقلابی در منطقه شهرک ولیعصر با هدف محرومیت‌زدایی گفت: کسانی دنبال الگوی حرکت جهادی هستند باید به این منطقه مراجعه کنند و از نزدیک فعالیت‌های جهادی خوب و اثرگذار در این منطقه را ببیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اینکه دوستان می‌گویند ما داریم وظایف حاکمیتی خود را انجام می‌دهیم درست است، اما با توجه به مشکلات موجود در کشور چشم امید به دست کسانی است که احساس درد و دغدغه‌مندی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۸ میلیون جوان مؤمن انقلابی و پای کار گفت: معتقدیم این جوانان در کشور وجود دارند و ما فقط باید آن‌ها را در قالب یک شبکه عظیم ملی جهت دهیم.

سردار غیب‌پرور گفت: اگر بچه‌های حزب‌اللهی، جهادی و انقلابی همدیگر را پیدا کنند بسیاری از مشکلات کشور با توان بالا و دغدغه‌مندی آن‌ها حل می‌شود.

 وی پیشنهاد مدیر محله شهرک ولیعصر (عج) به منظور ایجاد کانون تربیت هنر در این منطقه را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: برخی از ما دچار مشکلات اداری شده‌ایم و شاید ساختارشکنی آن زمان‌بر باشد بنابراین واگذاری کار به جوانان انقلابی و جهادی نتیجه خوبی برای کشور خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر از جوانان حمایت شود اتفاقات بسیار خوبی در کشور رخ خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار